Beantwoord

Inloggen Mijn KPN lukt niet zowel op mobiel als op computer

  • 24 April 2020
  • 9 reacties
  • 843 keer bekeken

Sinds een aantal weken (ik denk sinds mijn abonnement is verlengd op 16 maart jl) kom ik niet meer in Mijn KPN app en ook niet in Mijn KPN via computer. Zie screenshots van de meldingen op telefoon en computer. Al 2x gebeld met klantenservice, konden geen oplossing geven en verwezen mij dit Forum. Inmiddels al app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, telefoon geupdate. Nog geen resultaat. Ik heb een Samsung S10.

 

 

 

icon

Beste antwoord door lya1000 27 April 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @lya1000!

Vreemd dat je via beide wegen tegen problemen aan loopt :thinking: Wanneer krijg je deze melding te zien via de website? Is dat zodra je naar de MijnKPN inlogpagina toe gaat? Of kan je nog wel inloggen en komt de melding daarna? Als het inloggen nog lukt, is het dan ook mogelijk om je product(abonnement) te ontkoppelen, en daarna opnieuw te koppelen?

Hi Maja, dank je wel! 

De melding komt direct, dus ik kan niet inloggen op zowel telefoon als website.

Zelfs inloggen met KPN ID om te reageren op jouw reactie lukt niet en krijg ik dezelfde melding te zien. Daarom ben ik noodzakelijkerwijs met mijn Facebook account ingelogd wat ik normaal nergens doe.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @lya1000 ,

Als je dit direct te zien krijgt, moet het wel aan jouw telefoon liggen. 
 

Heb je al geprobeerd om de geschiedenis en de websitedata te wissen? 
 

En of je PC bv de cookies wissen. 

Reputatie 7
Badge +20

Wat vreemd dat je dit direct te zien krijgt, zodra je naar de site toe gaat :grimacing: 

Wat ​​​​​@Noordzee aangeeft (het wissen van cookies/geschiedenis) kan zeker helpen en is dus het proberen waard. Het blijft echter raar dat je hier op verschillende apparaten tegenaan loopt, al langere tijd, terwijl we hier verder geen meldingen over binnen krijgen.

Zou je eens met de gewone browser van je telefoon naar https://www.kpn.com/ toe willen gaan? Lukt dat wel? Zo ja, zou je dan op onze site kunnen klikken op ‘MijnKPN’? Ik hoor graag van je wat er dan gebeurt!

Het wissen van geschiedenis/cookies heb ik al een paar keer gedaan, ook op advies van de KPN medewerker die mij naar dit Forum verwees. Geen resultaat dus. Naar jullie website gaan lukt wel, maar als ik dan op mijn kpn klik, krijg ik dezelfde melding als in de bijlage van vorige keer aangegeven.

Dat het aan mijn telefoon zou liggen denk ik haast niet, want ik heb deze telefoon sinds november vorig jaar en tot een paar weken geleden geen problemen gehad, ook niet met alle andere apps zoals ING en van mijn ziektekostenverzekering. Ik denk dat ik al 20 jaar een abonnement heb bij KPN en gebruik Mijn KPN vanaf het begin dat het bestaat. Via mijn telefoon altijd via Mijn KPN mijn abonnement verlengd, zo ook nu in november/december. Nieuwe Samsung S10 ontvangen en vanaf die tijd Mijn KPN gebruikt. Echter de werkelijke verlenging van mijn abonnement is ingegaan op 16 maart jl en sinds die tijd kan ik dus niet meer inloggen op Mijn KPN. Misschien heeft het er niks mee te maken maar vind het wel vreemd. Ook nooit problemen met mijn abonnementsbedrag gehad, maar nu dus ook voor de eerste keer een ander bedrag op mijn factuur dan in het contract afgesproken was. Dat was in 1e instantie de reden dat ik in MIJN KPN wilde kijken en het niet lukte. Naar aanleiding hiervan gebeld met een medewerker van de klantenservice, die het probleem met het bedrag heeft opgelost, ik krijg een creditnota en voortaan wordt het goede bedrag in rekening gebracht. Toen ook aangegeven dat ik niet meer in MIJN KPN kon. Hij gaf allerlei adviezen maar die hielpen dus niet. Toen weer teruggebeld en hij verwees me toen naar dit Forum.

@Maja

Het probleem is opgelost. Ik zit in het buitenland en kon altijd probleemloos inloggen in MIJN KPN in zowel app als op de website. Heb nu mijn VPN tijdelijk even op Nederland gezet en kan dan wel inloggen zoals voorheen.

Geen idee hoe en waarom want hoefde ik voorheen nooit te veranderen.

 

In ieder geval dank voor het meedenken.

Hartelijke groet, Lya

Reputatie 7
Badge +20

Ah, heel fijn dat het nu toch is gelukt!

MijnKPN is ook vanuit het buitenland gewoon benaderbaar, dus dat zou normaal gesproken het probleem ook niet moeten zijn. Werk je al die tijd via een VPN verbinding? Dan kan het zijn dat dit er iets mee te maken heeft :wink:

Ja klopt, heb eerder nooit problemen gehad. En nee ik werk/werkte niet altijd met een VPN verbinding. Ik gebruik dat alleen heel af en toe om Nederlandse programma's te kijken. Gister nog weer een keer uitgeprobeerd maar zonder gebruik van de VPN lukt het niet, heel vreemd omdat ik dat eerder nooit hoefde te doen.  Maar ok heb nu een manier gevonden dat het in ieder geval wel lukt,  dus blij.

Hartelijke groet, 

Lya

Reputatie 7
Badge +20

Dat je er nu wel weer verder mee komt, is inderdaad  het belangrijkste :blush:

Ik sluit hierbij het topic, tenzij je nog andere vragen hebt?