Beantwoord

Inloggen MijnKPN app en de KPN ITV app lukt niet

  • 8 February 2019
  • 6 reacties
  • 3507 keer bekeken

Bij mij hetzelfde probleem met inloggen vanaf mijn PC via 3 verschillende browsers. Blijkt niet mogelijk te zijn het probleem door jullie op te laten sporen. Erg teleurgesteld in KPN.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Doggy 12 February 2019, 18:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Doggy. Begrijp ik goed dat het niet lukt om in te loggen in MijnKPN (via de computer), en ook niet om in te loggen op de iTV app?

MijnKPN: welke melding krijg je precies zodra je probeert in te loggen in MijnKPN? Heb je daar ook al een wachtwoord reset uitgevoerd?

iTV app: lukt het inloggen wel als je probeert in te loggen met jouw abonnementsnummer en pincode?
Na resetten van mijn wachtwoord is het gisteren avond laat eindelijk gelukt om in te loggen in MijnKPN.
Het inloggen bij iTV is via internetbrowsers nog steeds niet mogelijk. Eerste poging m.b.v. e-mailadres-wachtwoord combinatie blijft zelfde foutmelding genereren. Na bevestigend antwoord op de vraag in te loggen met abonnementnummer en pincode blijft steken op vorig inlogscherm (e-mailadres / wachtwoord).
Abonnementnummer wordt niet geaccepteerd als zijnde e-mailadres.
De App heeft minder mogelijkheden en is zeer onstabiel, Meerdere malen een en dezelfde zender moeten selecteren, om vervolgens na een poosje geen verdere toegang meer te krijgen tot het geselecteerde programma.

Hopelijk heeft u een remedie.

Thnx
Reputatie 7
Badge +25
Na resetten van mijn wachtwoord is het gisteren avond laat eindelijk gelukt om in te loggen in MijnKPN.
Gelukkig maar.

Het inloggen bij iTV is via internetbrowsers nog steeds niet mogelijk. Eerste poging m.b.v. e-mailadres-wachtwoord combinatie blijft zelfde foutmelding genereren. Na bevestigend antwoord op de vraag in te loggen met abonnementnummer en pincode blijft steken op vorig inlogscherm (e-mailadres / wachtwoord).
Abonnementnummer wordt niet geaccepteerd als zijnde e-mailadres.

Als je daar inlogt met exact dezelfde gegevens als je nu voor MijnKPN gebruikt, dan zou het moeten lukken.
Het abonnementsnummer kan je inderdaad niet gebruiken bij het e-mailadres. Je zou dan eerst rechtsboven moeten klikken op "Login met abonnementsnummer". Je kan ook hier klikken: https://www.interactievetv.nl/inloggen/abonnementsnummer

De App heeft minder mogelijkheden en is zeer onstabiel, Meerdere malen een en dezelfde zender moeten selecteren, om vervolgens na een poosje geen verdere toegang meer te krijgen tot het geselecteerde programma.

Welke mogelijkheden mis je? Onstabiliteit is niet goed. Op welk merk + type mobiel/tablet ervaar je dat?
Beste Paul,

De instabiliteit ervaar ik wanneer ik via mijn laptop (windows 10), mijn desktop (window 10) of mijn iMac inlog (wanneer dat lukt) op de KPNiTV site (https://www.interactievetv.nl/).

Het lukt vandaag in ieder geval weer om op de boven beschreven site in te loggen.
Is in ieder geval alweer een vooruitgang.
Even afwachten hoe de stabiliteit nu is.
Reputatie 7
Badge +25
Beste Paul,

De instabiliteit ervaar ik wanneer ik via mijn laptop (windows 10), mijn desktop (window 10) of mijn iMac inlog (wanneer dat lukt) op de KPNiTV site (https://www.interactievetv.nl/).

Het lukt vandaag in ieder geval weer om op de boven beschreven site in te loggen.
Is in ieder geval alweer een vooruitgang.
Even afwachten hoe de stabiliteit nu is.

Duidelijk. Laten we hopen dat het vanaf nu dat beter gaat. Laat me vooral weten als er toch weer problemen zijn.

Sinds donderdagl 8-10-2020 klant van kpn!
Telefoon werkt niet, steeds melding nummer is niet in gebruik!
Kan geen gegevens zien in mijn kpn!
De superwifi krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat

kan niemand aan de telefoon krijgen!!
 

Slechte start!