Vraag

Inloggen op app na contract overname

  • 21 september 2016
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

Ik heb vandaag m'n contract overgezet mijn mijn moeder haar naar op de mijne. Ik gebruikte zelf wel al dit nummer en gebruikte de KPN app met mijn eigen email adres. Nu wil ik opnieuw inloggen met hetzelfde e-mailadres maar geeft ie een melding dat er geen telefoon nummer actief is op dit adres. Ik kan nu dus niet meer inloggen in de app

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum MBeekmans! Begrijp ik goed dat dit het mobiele abonnement betreft?

Kun je eens proberen om (handigst via de PC/laptop) in te loggen op MijnKPN? Direct na het inloggen met KPN ID zie je links je mobiele nummer staan. Klik eerst op de link om deze te ontkoppelen en voeg vervolgens opnieuw het 06-nummer toe. Ik verwacht dat de goede gegevens dan weer onder jouw account staan. Als alles werkt op de PC/laptop kun je vervolgens opnieuw inloggen in de MijnKPN app.

Als dit niet lukt, reageer je dan op mijn privébericht? Dan zoeken we dit verder uit 🙂

Reageer