Inloggen op MijnKPN lukt niet

  • 23 December 2021
  • 6 reacties
  • 2267 keer bekeken

Hallo ik kan steeds maar niet inloggen met gebr naam en wachtwoord. Alles is juist. Paar x aangepast maar het werkt niet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Petra Van Den Berg-van Engelen , waar kun je niet inloggen, mail, MijnKPN of anderszins?

Mijnkpn

De gebr.naam bij MijnKPN (KPN ID) is het e-mail adres waarmee je dat account hebt geregistreerd.

Het wachtwoord, tja, uiteraard niet het ww wat je voor die e-mail hebt om je berichten te lezen, maar die die je ingevuld hebt bij het registreren van je KPN ID.

Ja dat begrijp ik allemaal wel. Maar ik heb ondertussen al tig x het wachtwoord gewijzigd, dat is dan akkoord. Log ik in dan werkt het niet

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Petra Van Den Berg-van Engelen. Waar probeer je in te loggen in MijnKPN? Is dat op de website of is dat in de app? En wat werkt er precies niet? Krijg je een foutmelding dat de gegevens niet kloppen of iets anders? We denken graag met je mee als we weten wat er precies gebeurt. 

Lukt het niet om hier in te loggen bij MijnKPN? Met je KPN ID dus.

Ben je hier via je laptop dan vind je de inlog ook bovenaan.