Beantwoord

Inloggen op MijnKPN/Thuis lukt niet

  • 26 May 2023
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Het lukt niet om opties in “Thuis” te wijzigen in “MijnKPN”. Zodra ik een optie in “Thuis” selecteer word ik automatisch uitgelogd. De gebeurt in de “MijnKPN” app (Android) én “MijnKPN” via de internetbrowser (Windows).

icon

Beste antwoord door dmutsaers 27 May 2023, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @dmutsaers ,

Kun je anders proberen om het thuisabonnement (in MijnKPN) eerst te verwijderen en daarna opnieuw toe te voegen? 

Reputatie 4
Badge +3

In de middag werkte alles weer zonder problemen.