Beantwoord

Inloggen op MijnKPN, voor meerdere nummers

  • 12 October 2020
  • 2 reacties
  • 672 keer bekeken

Ik ben ook over gegaan van Telfort naar KPN . Ik heb het abonnement van  een eigen toestel en dat van mijn vrouw op mijn naam staan en gebruikte voor het inloggen je eigen tel. Nummer met een eigen wachtwoord. Dit gaat bij KPN niet meer want ik moet voor die 2 abonnementen hetzelfde e mail adres invoeren, en dat gaat niet . Kom dan in een loop vast te zitten. Hoe kan dit worden opgelost?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 October 2020, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @Celica1994, welkom bij ons op het forum. Bij Telfort kon je inderdaad met het 06-nummer inloggen op Mijn Telfort. Bij ons gebruik je een KPN ID, waar je abonnementen aan koppelt. Als je nu met 1 e-mailadres inlogt en beide abonnementen ziet staan kan je een tweede KPN ID aanmaken (bijvoorbeeld met een e-mailadres van jouw vrouw), en nadat ze is ingelogd kan ze haar abonnement daaraan koppelen. Als zij daarna inlogt ziet zij alleen haar abonnement, en jij alleen het jouwe. Lukt dat op die manier?

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @Celica1994. Is het aanmaken van een tweede KPN ID gelukt?