Beantwoord

inloggen telfort of kpn itv

  • 6 July 2020
  • 7 reacties
  • 397 keer bekeken

Ik ben een telfort klant en onlangs overgegaan (meegegaan?) naar KPN. Telfort ID is gekoppeld aan KPN ID en ik kan inloggen op mijnKPN. dan krijg ik mijn product(en) te zien, wat mijn mobiele nummer is.

Nu wil ik  (ook) inloggen op thuis, maar via Telfort (mijntelfort) lukt dat niet meer, dan log je in en wordt aangegeven dat KPN en Telfort samen zijn gegaan; maar via mijnKPN kan ik het product (Thuis) niet toevoegen. Hij geeft aan dat hij de laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer niet herkend 

Waar en hoe kan ik nu inloggen telfort (of kpn) thuis?

Dank vast voor de hulp en tips

icon

Beste antwoord door TheDimster73 6 July 2020, 13:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @TheDimster73 

Voor Telfort Thuis moet je nog steeds in MijnTelfort zijn, subrubriek THUIS.

Telfort thuis wordt pas later dit jaar gemigreerd naar KPN.

Beste mensen,

Nu kan ik ineens wel inloggen… dank voor het medenken (voor degene die de vraag gelezen hebben)

Het inloggen moet ik via mijntelfort doen, neem aan dat het binnenkort veranderd :-)

Hallo @TheDimster73 

Voor Telfort Thuis moet je nog steeds in MijnTelfort zijn, subrubriek THUIS.

Telfort thuis wordt pas later dit jaar gemigreerd naar KPN.

 

Dank voor het antwoord! ik was nog aan het uitvogelen geweest, want kwam er helemaal niet in, maar nu dus weer wel :) ik wacht het rustig af

hm...inloggen kan dus wel, maar navigeren naar instellingen/abonnement e.d. niet.

Klaarblijkelijk dus afwachten...

Hallo @TheDimster73 , daar TFT/KPN nog met onderhoud aan hun systemen bezig zijn kun je (nog) niet inloggen in MijnTelfort, gewoon af en toe weer eens proberen.

 

Reputatie 7
Badge +13

@TheDimster73 Is het nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!

@TheDimster73 Is het nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!

Inloggen op zichzelf wel; verder kan ik (nog) niet de verschillende tabbladen afgaan, maar vermoed dat dat idd te maken heeft met de transitie van Telfort naar KPN.

Reageer