Ik kan niet meer inloggen in mijnKPN. Ik krijg de melding:
“Het ingevulde e-mailadres is bij ons niet bekend. Probeer een andere of neem contact op met uw service desk.”
Bij deze… :-)
Beste antwoord door Jiske_
Bekijk origineelIk kan niet meer inloggen in mijnKPN. Ik krijg de melding:
“Het ingevulde e-mailadres is bij ons niet bekend. Probeer een andere of neem contact op met uw service desk.”
Bij deze… :-)
Beste antwoord door Jiske_
Bekijk origineelHallo
Hallo
P.S. Er is ook een Zakelijke Forum
Hallo
P.S. Er is ook een Zakelijke Forum
Hallo
Dat weet ik, maar als ik zakelijk bezig zou zijn neem ik contact op met een helpdesk en ga niet lopen zoeken op een al of niet zakelijk forum, dan zoek ik een snelle professionele oplossing, tijd is geld in de zakenwereld.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.