Beantwoord

Inloggen zakelijk account

  • 29 October 2019
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen in mijnKPN. Ik krijg de melding:

“Het ingevulde e-mailadres is bij ons niet bekend. Probeer een andere of neem contact op met uw service desk.”

Bij deze… :-)

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 31 October 2019, 10:40

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @HansLatour , in dit geval kun je het beste de zakelijke helpdesk even raadplegen, dit is een consumentenforum.

 

Reputatie 7
Badge +22

Hallo@HansLatour , in dit geval kun je het beste de zakelijke helpdesk even raadplegen, dit is een consumentenforum.

 

P.S. Er is ook een Zakelijke Forum

Hallo@HansLatour , in dit geval kun je het beste de zakelijke helpdesk even raadplegen, dit is een consumentenforum.

 

P.S. Er is ook een Zakelijke Forum

Hallo @Dennis Schreve ,

Dat weet ik, maar als ik zakelijk bezig zou zijn neem ik contact op met een helpdesk en ga niet lopen zoeken op een al of niet zakelijk forum, dan zoek ik een snelle professionele oplossing, tijd is geld in de zakenwereld.

Reputatie 5
Badge +7

@HansLatour Was je nog in contact gekomen met onze zakelijke afdeling? Via de zakelijke contact pagina vind je verschillende contact mogelijkheden :) 

Reageer