Vraag

Inlogproblemen met KPNID en MIJNKPN.

• 23 september 2016
  • 27 reacties
  • 777 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, ik ervaar problemen met inloggen op KPNID en MIJNKPN. Ik voer het wachtwoord bij MIJNKPN in, en hij zegt fout wachtwoord. Nu is mijn account geblokkeerd, en met KPNID vul ik mijn nieuwe wachtwoord in na een keer nog gewijzigd te hebben, zegt ie dat mijn sessie is verlopen! Iemand anders die deze problemen ook ervaart?

27 reacties

Reputatie 7
Hoi, Fame. Inloggen via Int. explorer, Edge, Chrome en Firefox geeft geen problemen. Je kunt dus op een MAC Chrome of Firefox gebruiken. Die laatste komt uit dezelfde stal als Safari.

Ik log zelf nooit uit en heb ook geschiedenis wissen bij sluiten uit staan. Hoef dus ook nooit in te loggen zolang ik niet uit log. Ik gebruik Firefox.
Reputatie 7
Gebruik je Safari? Daar zijn wat problemen mee volgens mij, niet alleen met het forum.
In Mozilla Firefox en Google Chrome werkt 't wel.
Reputatie 6
Badge +13
Ik gebruik KPNVEILIG op mijn IPhone en IPad. Wil niet kortaf overkomen. Gebruik Chrome amper.
Reputatie 6
Badge +13
Sorry hrh, ik gebruik Chrome liever niet omdat ik bang ben voor mijn Mac. Sorry.:(
Reputatie 6
Badge +13
Ik gebruik alleen maar Safari liever.
Reputatie 6
Badge +13
En ik kan ook de facturen niet inzien van internet tv en bellen.
Reputatie 6
Badge +13
Safari werkt bij mij ook niet inderdaad.
Reputatie 6
Badge +13
Ik kan bij Chrome ook de facturen niet inzien voor tv internet en bellen. En voor mobiel ook niet.
Reputatie 6
Badge +13
Ik kan wel inloggen via KPNVEILIG. Ik hoef geen browser te gebruiken hier.
Reputatie 6
Badge +13
Chrome kan ik wel veilig gebruiken op mijn IPhone toch?
Reputatie 6
Badge +13
Hij zegt nu er is geen toepassing geinstalleerd om schema blob te verwerken of zoiets.
Reputatie 6
Badge +13
Mijn gegevens, daar kan niemand bij toch? Die zijn toch privé gebleven?
Reputatie 6
Badge +13
Kan nu nog alleen maar uitloggen via die rare melding in dit topic.
Reputatie 6
Badge +13
Is er misschien al duidelijkheid over wanneer dit opgelost gaat worden? Niet kwaad bedoeld voor de mensen van KPN hoor. En voor anderen ook niet.
Reputatie 6
Badge +13
Ik gebruik KPNVEILIG. Altijd op mijn IPad of IPhone. Op de app lukt de factuur inzien wel.
Reputatie 6
Badge +13
Mijn Mac gebruik ik niet voor internet nu.
Reputatie 6
Badge +13
Waar het op neerkomt, is dat ik geen factuur kan inzien die op wordt verwerkt staat.
Reputatie 6
Badge +13
Heeft dus niks met het forum te maken.
Reputatie 6
Badge +13
Ze zeiden op de chat: we hebben nu geen oplossing voor je, als we meer meldingen krijgen gaan we opzoek naar de oorzaak en de oplossing. Daar kwam het wel op neer. En op het forum duurt het soms ook langer voordat ik mijn eigen pagina met topics weer kan zien.
Reputatie 6
Badge +13
Is het wel veilig om het weer te proberen, inloggen op KPNID?
Reputatie 6
Badge +13
Ik kan wel inloggen op KPNID, maar als ik een factuur wil inzien geeft ie nog steeds die rare melding die ik eerder heb gemeld in dit topic, en dan gooit ie mij er weer uit en moet ik weer opnieuw inloggen. Nu ook bij facturen die al betaald zijn volgens het systeem.
Reputatie 6
Badge +13
Ik gebruik KPNVEILIG voor IOS. Die staat volgens mij los van Safari in IOS. Safari gebruik ik heel af en toe, daar doet ie inderdaad raar, en bij de ander ook. Hoop dat het gauw wordt opgelost, in ieder geval dank voor je reactie PeterG!:D
Reputatie 6
Badge +13
Chrome gebruik ik ook amper en Mozilla Firefox helemaal niet.
Reputatie 6
Badge +13
Kreeg weer een rare melding toen ik de factuur wilde bekijken van september. Er is geen toepassing geïnstalleerd om schema blob te verwerken, zoiets. Heb ik alleen maar bij de facturen die ik bekijk, die melding, ergens anders niet. Is dit gevaarlijk? Zijn dus nog steeds problemen. En ik heb hem niet laten uitloggen na die melding, is dat nog gevaarlijk?
Reputatie 7
Badge +12
Ja Fame, dit probleem heb ik ook en heb ik ook al een topic over aangemaakt. Blijkt tot dusver aan Safari te liggen. Chrome werkt bij mij wel. Zou je dat eens kunnen proberen?

Reageer