Beantwoord

inzicht verbruik op de mijnkpn app

• 12 september 2017
  • 4 reacties
  • 526 keer bekeken

Heb de mijnkpn app geïnstalleerd en krijg daar alles te zien behalve mijn verbruik aan mb's en bel/sms minuten. Ligt dat aan mij of niet?
icon

Beste antwoord door pleziertje 14 september 2017, 15:32

Ik heb mijn nummer gekoppeld, daarna de mijnkpnapp. geopend, maar niets te zien. Smartphone uitzet en opnieuw opgestart. Mijnkpnapp geopend maar kwam niet verder dan een witte pagina met het kpn logo. Toen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt hij perfect. Vele malen dank voor de hulp.
Groet, pleziertje 😉 👍🏼
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Ha @Suus72 welkom! Op het moment dat je de MijnKPN app gebruikt, kan je niet alleen je verbruik inzien, maar ook je gegevens wijzigen. Wil je niet dat je zoon deze mogelijkheid kan gebruiken, kan je beter het dataverbruik in de telefoon instellen. Zelf heb ik bijvoorbeeld een Samsung die me een seintje geeft als ik 4,7 GB (door mij ingesteld) verbruikt heb. Daarnaast krijgt hij bij 50%, 75% en 100% dataverbruik een sms'je. Voor wat betreft het bellen zou je het dan zelf in de gaten moeten houden voor hem.

Niettemin moet het gewoon werken. Kan je eens proberen wat @pleziertje uitlegt? Kijk dus in ieder geval even via de browser of je zijn nummer kunt zien in je MijnKPN account. Is het daarmee opgelost?
Ik heb mijn nummer gekoppeld, daarna de mijnkpnapp. geopend, maar niets te zien. Smartphone uitzet en opnieuw opgestart. Mijnkpnapp geopend maar kwam niet verder dan een witte pagina met het kpn logo. Toen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt hij perfect. Vele malen dank voor de hulp.
Groet, pleziertje 😉 👍🏼
Hier exact hetzelfde aan de orde!
Mijn zoon heeft een kpn abonnement en wil ook graag dat hij inzicht in verbruik heeft!
App erop gezet en zie inderdaad facturen, mogelijkheid tot het wijzigen van van alles maar geen verbruik!
Het is zeker niet de bedoeling dat hij (per ongeluk ) ons interactieve abonnement wijzigt!
Als ik in de app op kpn compleet druk, zie ik zijn nummer er bij staan. Is het dan gekoppeld .....?
Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +27
Ha @pleziertje, leuk dat je ons forum hebt gevonden! Normaliter zie je na het inloggen direct het aantal MB's en minuten die je verbruikt hebt. Gek dat jij dat niet ziet! Zie je het wel als je inlogt via de browser? Wellicht moet je dan je nummer nog koppelen? Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer