Beantwoord

Is bellen naar het buitenland met mobiel en vast vanaf 1 januari 2021 gratis, als je een ouder Telfort abonnement hebt?

  • 4 January 2021
  • 5 reacties
  • 1369 keer bekeken

Zie titel. 

Ik kan ook niets vinden op mijn KPN over de belkosten naar het buitenland.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 January 2021, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven.htm

 

Hier staat alles over tarieven.

Hoi Maurice,

 

bedankt voor je moeite. Helaas kan ik daar niets vinden over tarieven in 2021, als je een oud Telfort abonnement hebt en al helemaal niet over bellen vanuit Nederland naar EU-landen in 2021, als je zo’n abonnement hebt.

Bellen vanuit NL naar een ander EU land is toch nooit “gratis” geweest, alleen buiten NL naar een ander EU land, men zal die voorwaarden echt niet zomaar aanpassen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Witteveer, er is niets gewijzigd aan onze tarieven, dat het nu 2021 is houdt dus niet in dat het anders is dan je gewend bent :slight_smile:

Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer, valt niet onder roaming. Hiervoor werden bij Telfort extra kosten in rekening gebracht en dit is niet gewijzigd. Als je het land waar je naar toe wilt bellen invult als bestemming op de pagina over belkosten binnen de EU, kan je onderaan zien welke tarieven er gelden voor bellen naar dat specifieke land!

Hoi Maja,

 

bedankt voor de info.