Beantwoord

iTV abonnement koppelen aan KPN ID bij Telfort abonnement

  • 17 February 2020
  • 8 reacties
  • 746 keer bekeken

Ik heb van oorsprong een Telfort-abonnement. Nu wil ik graag iTV gebruiken op mijn laptop.

Het aanmaken van een KPN ID is gelukt, het koppelen van het iTV-abonnement lukt niet. (foutcode 2001?). 

Is het eigenlijk momenteel mogelijk om een dergelijke koppeling te maken, of is deze optie voor oud-Telforters nog niet beschikbaar?

 

icon

Beste antwoord door WinCor 17 February 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik heb van oorsprong een Telfort-abonnement. Nu wil ik graag iTV gebruiken op mijn laptop.

Het aanmaken van een KPN ID is gelukt, het koppelen van het iTV-abonnement lukt niet. (foutcode 2001?). 

Is het eigenlijk momenteel mogelijk om een dergelijke koppeling te maken, of is deze optie voor oud-Telforters nog niet beschikbaar?

 

Waarom denk je dat  internet en TV nu ook bij KPN zit? Je bent alleen mobiel oud-Telfort klant. Voor internet en tv zijn we voorlopig nog 'gewoon' Telfort klant en zul je Mijn Telfort moeten gebruiken.  De hoofdzakelijk administratieve omzetting van het internet en tv klanten bestand volgt later dit jaar. 

Wat betreft ITV je kan met je Telfort abonneenummer en pincode aanmelden.

https://telfort.tv.kpn.com/ of tv.kpn.com. letop bij deze laatste nog niet met het KPN ID als Telfort klant.

 

Voor de volledigheid: ik ben geen mobiel oud-Telfort klant, maar heb een alles-in-1 pakket. Ik was er vanuit gegaan dat inmiddels alles via KPN zou lopen. Dat blijkt dus nog niet het geval te zijn. 

In ieder geval bedankt voor de reactie.

 

Voor de volledigheid: ik ben geen mobiel oud-Telfort klant, maar heb een alles-in-1 pakket. Ik was er vanuit gegaan dat inmiddels alles via KPN zou lopen. Dat blijkt dus nog niet het geval te zijn. 

In ieder geval bedankt voor de reactie.

 

Dan ben ik nog steeds benieuwd waarom je daar vanuit bent gegaan? De huidige berichtgevingen in de media of anderzins?

Sinds Telfort is opgegaan in KPN zijn er diverse wijzigingen in o.a. het zenderpakket en interactieve TV die mij, ook door de berichtgevingen, deden vermoeden dat alles nu 'gewoon’ KPN zou zijn. Blijkt dus niet het geval te zijn.

 

Het zender pakket was altijd al hetzelfde. Voor een groep klanten afkomstig van een aantal bij Telfort onder gebrachte glasvezel providers was de kanaal indeling anders en meer lokale en regionale omroepen. Deze klanten zijn in de loop van vorig jaar omgezet.

Telfort is al 15 jaar een merk van KPN, de opgang heeft tot nu toe enkel voor de prepaid klanten en het laatste weekend van januari voor de gewone abonnementen plaatsgevonden.

De volgende stap zijn de XS4ALL klanten daarna komt Telfort Thuis aan de beurt.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @WinCor welkom op het forum! Telfort thuis is inderdaad nog apart. Zodra deze overgezet worden naar KPN zul je hier nog bericht over krijgen! 

Zal deze omzetting al gauw gebeuren?

ik wil graag mijn Netgear weer gebruiken ipv de Experiabox en loop nu vast omdat ik mijn thuis abbo niet kan koppelen binnen mijn kpn-id.

Ik kan helaas nog geen termijn noemen. Dat is allemaal nog onduidelijk.