Beantwoord

iTV App in Egypte foutmelding: “Kan geen programma-informatie laden (500-TM_10108)”

Ik wilde op vakantie (Egypte) een programma kijken die gisteren op Videoland is verschenen.
Afgelopen weekend deed de aflevering van vorige week het wel gewoon in Egypte, maar nu krijg ik bij alle programma’s die ik wil kijken de melding
“Kan geen programma-informatie laden (500-TM_10108)”
Hoe kan dit opeens, aangezien het zaterdag en zondag wel nog mogelijk was?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 22 juni 2018, 20:39

Officieel zou het in Egytpe helemaal niet mogen werken. Het land is geen E.U. Tenzij je een VPN verbinding met je huisadres hebt.

Zonder VPN kun je de itv-app alleen in E.U.-landen gebruiken. Die worden door de programmarechten gedekt.

Waarom het dan 1 x wel gewerkt heeft . . . niet verklaarbaar. Net zoals dat ik 1 x mijn laptop elders in Nederland kon gebruiken en daarvoor en een half uur later al niet meer. (laptops worden voor de itv-app alleen nog op het huisadres ondersteund)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Officieel zou het in Egytpe helemaal niet mogen werken. Het land is geen E.U. Tenzij je een VPN verbinding met je huisadres hebt.

Zonder VPN kun je de itv-app alleen in E.U.-landen gebruiken. Die worden door de programmarechten gedekt.

Waarom het dan 1 x wel gewerkt heeft . . . niet verklaarbaar. Net zoals dat ik 1 x mijn laptop elders in Nederland kon gebruiken en daarvoor en een half uur later al niet meer. (laptops worden voor de itv-app alleen nog op het huisadres ondersteund)
Reputatie 7
Badge +10
Hi Myrthe3101, welkom op het KPN forum. Ik heb weinig toe te voegen aan het antwoord van PeterG. Via de iTV app kun je in het buitenland, binnen de EU, kijken naar je favoriete tv programma's. Helaas is het dus niet mogelijk om vanuit Egypte er gebruik van te maken. Heb je nog wat om naar uit te 'kijken' als je terug komt 😉. Geniet van je vakantie! 😎
Nadia schreef:

Hi Myrthe3101, welkom op het KPN forum. Ik heb weinig toe te voegen aan het antwoord van PeterG. Via de iTV app kun je in het buitenland, binnen de EU, kijken naar je favoriete tv programma's. Helaas is het dus niet mogelijk om vanuit Egypte er gebruik van te maken. Heb je nog wat om naar uit te 'kijken' als je terug komt 😉. Geniet van je vakantie! 😎

Inmiddels weer een week terug in Nederlands en ik kan nog steeds geen Videoland kijken via de KPN app. De eerste twee afleveringen doen het (van wat voor serie dan ook), maar de rest van de afleveringen niet.. via de gewone tv doet Videoland het overigens wel gewoon.
Reputatie 7
Badge +10
Hay Myrthe3101, welkom terug in Nederland, heb je een leuke vakantie gehad? 😃 Er is een storing bekend dat je met Itv app op Videoland een foutmelding: 500-TM_10108 ontvangt. Heb jij deze ook? We zijn hard aan het werk om dit het op te lossen! 🙂

Reageer