Beantwoord

juridische zaken KPN

  • 16 August 2019
  • 6 reacties
  • 1157 keer bekeken

Ik (particulier) heb een vordering op KPN en wil nu de kantonrechter hiervoor inschakelen. Echter wil ik in de aanloop naar dit traject KPN middels een aangetekend stuk nog 1x in de gelegenheid stellen bedrag te voldoen. Kun iemand mij het juiste adres geven naar welk adres ik dit moet zenden. Dus ben ik op zoek naar de juridische afdeling van KPN waar ook de dagvaarding naar toe kan.
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 August 2019, 19:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Dik1957,

Je kunt een klacht of vraag per post indienen
Klantenservice KPN
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.

Kom je er niet uit met onze klantenservice? Nadat je je vraag hebt ingediend bij onze klantenservice, kun je terecht bij De Geschillencommissie. Een alternatieve manier voor het indienen van een klacht is via het ODR platform. Het platform verwijst je naar een geschillencommissie die je klacht gaat behandelen.
Dank voor support/bericht. Maar volgens mij kun je naar een postbus geen aangetekende post sturen (?) of dagvaarding waarvoor ontvanger dan moet tekenen. Maar zal laatste verzoek alvast naar dit adres zenden.
Reputatie 7
Badge +28
Dan hier het "woonadres":

Stationsplein 7
9726 AE Groningen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Dik1957, Het laatste adres die Noordzee heeft gestuurd klopt. Mocht je jouw verhaal willen delen, kan ik kijken of ik je verder kan helpen en eventueel de klacht doorzetten naar onze klachtenafdeling. Zo niet, wens ik je veel succes en nog een fijn weekend.
Dank Marina voor support echter heb ik al 3x iemand van klantenservice aan de telefoon gehad. Ik wil nu het geschil voorleggen aan de Kantonrechter. Voor een dagvaarding had ik het juiste adres nodig. In de aanloop daartoe zal ik nog eenmaal een een aangetekende brief sturen. Rest geschiedt via de deurwaarder natuurlijk.
Dik
Reputatie 7
Badge +19
Begrijpelijk dat je niet voor de vierde keer je verhaal wil uitleggen. Dan wens ik je heel veel succes met alles. Mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen, zie ik wel een bericht verschijnen. Fijne dag verder @Dik1957

Reageer