Beantwoord

Kan bestelling niet volgen, ID wordt niet herkend

  • 26 March 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

kan bestelling niet volgen ID klopt niet 

*admin: gegevens aangepast i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 March 2020, 15:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @mariaregina, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het bericht is aangepast, zodat je gegevens niet openbaar zijn. Dat is wel zo fijn :blush:  Maar het heeft me wel geholpen om het een en ander uit te zoeken. Wanneer het niet lukt met je KPN ID, heb je ook de optie om je bestelling te volgen aan de hand van je klantnummer en adres. Hiervoor moet je een klein stukje naar beneden scrollen op onze website. Gebruik het klantnummer dat in je Forum profiel staat en je nieuwe adres. Daar vind ik namelijk een bestelling op!

Wil je eens controleren of je het ook op die manier kan volgen? :slight_smile:  Zo niet, dan hoor ik graag wat ik voor je kan nakijken of waar je naar op zoek bent!

Reputatie 7
Badge +21

@mariaregina, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels kunnen inloggen in jouw omgeving en is je bestelling al geleverd?

Reageer