Beantwoord

kan mijn mobielnummer niet koppelen aan producten voor aan vraag nieuwe simkaart

  • 25 February 2021
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

kan mijn mobiele nummer niet koppelen aan producten voor aan vraag nieuwe simkaart

icon

Beste antwoord door Lisa 25 February 2021, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@banjer 1412 Werkt de oude simkaart nog wel? Om een nummer te koppelen aan MijnKPN, ontvang je een verificatie sms. In de sms staat een 6-cijferige code. Die vul je in op de site. Hierna is het nummer gekoppeld. Het kan een poosje duren voordat het nummer zichtbaar is in de app. 

Als de simkaart niet meer werkt, dan kun je het nummer dus niet koppelen. In dat geval kan iemand van KPN (ik) een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. 
Kun je die invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

krijgen wij nu een nieuwe simkaart Hij is gekoppelt bedankt

Reputatie 7
Badge +17

Hey @banjer 1412! Fijn dat het gelukt is. In de app kun je een nieuwe simkaart aanvragen :blush: