Beantwoord

Kan multisim niet verwijderen omdat deze op defect toestel staat

  • 11 January 2023
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Badge

Zelfde issue iwatch stuk opgestuurd nieuwe gekregen. Krijg ik de multisim niet verwijderd.. moet je dus gaan bellen.. niet handig gemaakt in de app of online. Kpn fix dit probleem ik ga morgen maar bellen krijg ik 100% weer een huisvrouw aan de lijn die niets weet.. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 January 2023, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Zelfde issue iwatch stuk opgestuurd nieuwe gekregen. Krijg ik de multisim niet verwijderd.. moet je dus gaan bellen.. niet handig gemaakt in de app of online. Kpn fix dit probleem ik ga morgen maar bellen krijg ik 100% weer een huisvrouw aan de lijn die niets weet.. 

Het feit dat hij of zij bij KPN werkt maakt het al geen huisvrouw- of man. 🌈

Maar ik ben het eens dat als hier meerdere mensen tegenaan lopen het gewoon digital moet worden. Misschien kan een moderator dit hogerop aankaarten. 

Badge

Meerder malen gebeld in het verleden maar het blijkbaar nog vrij nieuw multisim en er is daarover nog niet veel kennis algemeen beschikbaar. Ik denk via webbrowser een optie achter de aktieve esim om een multisim toe te voegen of te verwijderen te activeren of te deactiveren. En later ook toe te voegen aan de app. Ga morgen bellen en zal terug koppelen hoe snel het opgelost is . Mvg 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor jullie feedback! In ons multisim topic kun je hier verder alles over vinden.