Kan niet inloggen in de app van MijnKPN en de app van KPN ITV

  • 7 January 2019
  • 6 reacties
  • 675 keer bekeken

Ik kan op mijn telefoon niet inloggen in de app van MijnKPN. Na het invoeren van mijn gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik onder de tabbladen overzicht en producten te zien koppel product. Als ik hier dan vervolgens op klik blijft hij laden. Als ik er wel door kom zie ik dat beide mobiele nummers gekoppeld zijn maar ik kan geen gegevens inzien (MB's tegoed etc.). Dit is zowel op mijn telefoon als op die van mijn partner (ligt dus niet aan de telefoon). Als ik via de laptop naar mijn KPN ga zie ik wel onder producten onze beide abonnementen staan.

Daarnaast kan ik ook niet inloggen op de app van KPN Interactieve TV. Als ik me hier aanmeld met dezelfde gegevens als bij mijn KPN krijg ik al ruim 2 maanden de melding dat KPN ID tijdelijk niet bereikbaar is en de vraag of ik met mijn abonnementsnummer wil inloggen. Ik weet alleen niet wat mijn abonnemenstnummer is en al helemaal niet welke pincode daarbij hoort.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in de Mijn KPN app. Heb je het al eens geprobeerd in een andere internetbrowser? Mocht dit ook niet werken dan zal ik het intern voor je doorzetten. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Je kan op deze pagina bekijken hoe je je pincode kan opzoeken of opvragen.
Reputatie 7
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in de Mijn KPN app. Heb je het al eens geprobeerd in een andere internetbrowser?
KPN app ... andere internetbrowser ... èh ... ikke niet begrijpen.
Reputatie 7
Badge +21
@wjb Dat kan inderdaad niet.😆
@josenoortman Als je je gegevens achterlaat op het Forum Profiel laat ik het voor je uitzoeken.
Achter gelaten..... en nu???
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas geen reactie ontvangen op mijn privébericht, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer