Beantwoord

Kan niet inloggen in MijnKPN

  • 10 September 2019
  • 12 reacties
  • 658 keer bekeken

inloggen op mijn KPN werkt niet; nieuw wachtwoord geïnstalleerd, hij blijft knipperen op even geduld a.u.b.
hoe kom ik in mijn KPN??

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 September 2019, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Hoi @Hubertha, het inloggen gaat niet goed dus. Hoe probeer je in te loggen? Is dat in de MijnKPN app of via de website? Blijft het daarna knipperen of komt er ook nog een foutmelding?
Om samen te kunnen kijken hoe we je in de MijnKPN kunnen krijgen, moeten we eerst kijken waarom het nu niet lukt. Ik hoor het graag van je.
ik ga naar de site van KPN en log in via 'MijnKPN', inloggen met KPN ID, ik gebruik geen app's.
er blijft alleen geknipper 'een moment geduld a.u.b.', en onder in het beeld verschijnt 'wachten op kpn.com'.
Reputatie 7
Dat is wel gek inderdaad, log je ook met dezelfde KPN ID in op het forum? Zou je de tijdelijke internetbestanden en cookies van jouw browser eens kunnen verwijderen en daarna nog eens proberen? Als dat nog geen verbetering geeft kan je ook een andere browser proberen, om te kijken of dat verschil uitmaakt.
Reputatie 7
Hoi @Hubertha, ik heb nog geen reactie van je gezien. Had je bovenstaande al kunnen proberen?
hallo Jasper,
dezelfde KPN ID gebruik ik ook om op het forum te komen zonder problemen.
tijdelijke internetbestanden zegt me niets, cookies weiger ik doorgaans. Als browser
gebruik ik Google Chrome, wat overigens niet meer ondersteund (updates) wordt
omdat ik het verouderde besturingssysteem Vista gebruik. Zou het daaraan kunnen
liggen?
Reputatie 7
Ik durf zo niet te zeggen of het daaraan ligt, maar als je de mogelijkheid hebt om een ander apparaat (computer, mobiele telefoon, tablet of zoiets) te proberen kunnen we kijken hoe het daarop gaat. Als het daarop ook niet lukt in verschillende browsers, zal het niet aan de Vista Chrome combinatie liggen. Als het daarop wel lukt, zou het mee kunnen spelen. Het is bij zulke dingen vaak een kwestie van dingen proberen en uitsluiten. Ik ben benieuwd hoe het op een ander apparaat gaat.
Reputatie 7
Badge +30
Is het je inmiddels gelukt om in te loggen, @Hubertha?
morgen ben ik in de gelegenheid om op een andere computer in te loggen, antwoord volgt
ik doe administratief vrijwilligerswerk bij de kerk, en ik heb daar zojuist ingelogd bij KPN,
vervolgens bij KPN ID; geen probleem, ik kwam op de site en kon mijn gegevens en facturen
inzien.
nu weer thuis lukt het toch weer niet. Via het Forum Menu kom ik op een pagina met antwoorden
van Marcia van 3 jaar geleden en daar staat de oplossing. Ik heb via KPN TV + internet + vaste
telefoonlijn; en omdat ik een vaste lijn heb en geen mobiel kan deze dienst niet worden gekoppeld
aan KPN ID.
Dus het antwoord is er, alleen voor mijn systeem is het niet opgelost, maar daar kan ik mee leven.
Dankjewel.
Reputatie 7
Hoi @Hubertha, bij de kerk inloggen lukte het dus wel. Was dat met de gegevens van de kerk, of van jouw eigen aansluiting?
In 3 jaar tijd is het mogelijk dat er veel veranderd is, laten we dat ook nog even bekijken. Zou je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen invullen? Daarmee kan ik kijken wat voor abonnementen er precies actief zijn en wat de opties zijn. Als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt kan ik meekijken.
bij de kerk heb ik met mijn eigen gegevens ingelogd bij KPN. Vorig jaar is daar
het hele computersysteem daar vernieuwd, volgens werken ze daar met Windows 10,
zowel bij de kerk als bij mijzelf zijn we aangesloten op de glasvezel.
postcode en huisnummer heb ik gevuld op mijn profiel.
als je er niet uitkomt Jasper, heb ik er vrede mee dat ik voortaan bij iemand anders moet
inloggen om facturen in te zien en/of gegevens te wijzigen.
groet, Rianne van Bree
(geen idee hoe ik aan de inlog Hubertha kom, misschien ten tijde van het overlijden van
mijn zus die officieel zo heette, een vraag op het forum geplaatst?)
Reputatie 7
Als je wilt kan ik je gebruikersnaam wijzigen, naar jouw eigen naam? Ik kan me voorstellen dat het een raar gevoel is om berichten te plaatsen met haar naam.
Zo te zien is er alleen een vaste aansluiting aan deze MijnKPN gekoppeld, en dat ziet er goed uit. Ook dat het in de kerk wel lukt met dezelfde account is een goed teken, dat geeft aan dat het niet aan de account ligt. Daardoor wijst het meer naar het apparaat waarop je thuis probeert in te loggen. Je zou het ook nog in een andere browser kunnen proberen dan Chrome, en anders zou je kunnen kijken of de tijdelijke internetbestanden en cookies van Chrome verwijderd kunnen worden en of dat verschil uitmaakt.