Beantwoord

Kan niet inloggen met kpn app

• 28 oktober 2015
  • 9 reacties
  • 539 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn kpn app aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. De app geeft niet aan dat het ww of gebruikersnaam verkeerd is. Het inloggen lukt gewoon niet. :(

icon

Beste antwoord door post45 30 oktober 2015, 20:39

Tim schreef op 30 okt '15 om 17:15uDag post45,

Heel goed, kun je via de laptop ook alle facturen inzien? Als dat niet lukt, is mogelijk het abonnement niet gekoppeld of gaat daar iets anders mee mis. Wanneer je wel facturen kunt inzien, zou je dan willen proberen om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren?

Groeten,

Tim

Hallo. Ik heb net de app weer geprobeerd en kan nu wel inloggen. Facturen kan ik nog niet zien, omdat ik deze week net een abonnement heb gekregen. mvg. post45.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo post45,

Vervelend dat je niet kunt inloggen op de app!

Wat voor MijnKPN account heb je precies? Gaat het om Mobiel, Internet + iTV of Vast Bellen?

Lukt het wel om in te loggen met je account op de website zelf? (https://www.kpn.com/prive/klantenservice/mijnkpn.htm)

Ik verneem graag je reactie zodat ik je verder kan helpen.

Groeten,

Tim

Tim schreef op 30 okt '15 om 16:08uHallo post45,

Vervelend dat je niet kunt inloggen op de app!

Wat voor MijnKPN account heb je precies? Gaat het om Mobiel, Internet + iTV of Vast Bellen?

Lukt het wel om in te loggen met je account op de website zelf? (https://www.kpn.com/prive/klantenservice/mijnkpn.htm)

Ik verneem graag je reactie zodat ik je verder kan helpen.

Groeten,

Tim

Hallo Tim. Ik heb een MijnKPN account mobiel. Het lukt wel om op de laptop in te loggen. mvg. post45.

Reputatie 5
Badge +11
Dag post45,

Heel goed, kun je via de laptop ook alle facturen inzien? Als dat niet lukt, is mogelijk het abonnement niet gekoppeld of gaat daar iets anders mee mis. Wanneer je wel facturen kunt inzien, zou je dan willen proberen om de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren?

Groeten,

Tim

Tim schreef op 30 okt '15 om 17:15uDag post45,

Groeten,

Tim

Hallo. Ik heb net de app weer geprobeerd en kan nu wel inloggen. Facturen kan ik nog niet zien, omdat ik deze week net een abonnement heb gekregen. mvg. post45.

Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor je terugkoppeling 🙂 Fijn dat het nu werkt!

Groeten,

Tim
Ik kan altijd op de mijn kpn app. Vanochtend ging het echter mis. Hij gaf aan dat ik 3 keer de verkeerde code had gegeven. Dat je 1 keer een fout maakt oké, maar bij de 3e keer weet ik zeker dat ik geen fout heb gemaakt. Dus ik inloggen op de pc. Dit wachtwoord had ik ergens opgeschreven, dus ook daar was ik zeker van. Ook daar gaf hij aan dat het niet klopte. Nu is mijn account voor 2 uur niet te bereiken. Zou ik gehackt zijn? Of is er een andere mogelijke oorzaak?
Groetjes Elize
Reputatie 7
Badge +23
Hallo @Liesje44, welkom op het forum. Je hebt wat strubbelingen met het inloggen begrijp ik. Wil je eens op "wachtwoord vergeten" drukken en me laten weten of het daarna met de instructies wel lukt? Ik ben benieuwd!
Hoi Cindy,
Dat is inderdaad gewoon gelukt, maar ik snap niet waarom ik mijn code ineens niet meer kon gebruiken. Ik gebruik dat wel 1 keer per week, dus het is niet zo dat ik die vergeten kan zijn. Mijn wachtwoord gebruik ik nooit, maar dat had ik opgeschreven. Toen dat ook niet werkte maakte ik me zorgen. Ik heb nu weer een pincode ingesteld. Ik was alleen benieuwd hoe dit kon. Groetjes Elize
Reputatie 7
Badge +23
Hi Elize, fijn dat je inmiddels wel weer kunt inloggen. Hoe het kan, dat durf ik niet te zeggen. Ik heb gekeken maar zie geen storing of iets, maar misschien dat er ergens een kleine hapering zat. Volgens mij niks om je zorgen over te maken 🙂. Als je nog vragen hebt, stel ze vooral!

Reageer