Beantwoord

kan niet inloggen mijnkpn


Hallo,

Ik probeer heel de dag al in te loggen via de mijnkpn app op mijn telefoon, maar hij zegt elke keer dat er een fout is.

Ik heb het ook al via de laptop geprobeerd en dat doet hij ook niet!

Wat kan ik nu doen?

Groetjes Maartje Spapens

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid, topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Grietje_ 4 april 2016, 16:00

Hi @maartjespapens, ik heb niets meer van je gelezen. Daarom ga ik er vanuit dat je zo voldoende info hebt. Francois, dank voor de aanvulling. Dat kan zeker de oorzaak zijn van dit probleem. @maartjespapens, Als ik nog iets voor je kan doen dan zie ik je hier graag terug!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi @maartjespapens, Welkom op het Forum. Lastig dat het niet werkt!

Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren op je telefoon? Mocht dat niet helpen dan hoor ik graag welke foutmelding je precies krijgt. Als het wel heeft geholpen dan hoor ik het uiteraard ook graag! :D

Reputatie 7
Badge +13
Mijn KPN is in onderhoud deze maand april

waardoor hij soms niet werk

Reputatie 4
Badge +5
Hi @maartjespapens, ik heb niets meer van je gelezen. Daarom ga ik er vanuit dat je zo voldoende info hebt. Francois, dank voor de aanvulling. Dat kan zeker de oorzaak zijn van dit probleem. @maartjespapens, Als ik nog iets voor je kan doen dan zie ik je hier graag terug!

Reageer