Beantwoord

Kan niet inloggen zonder gekoppelde producten

  • 31 mei 2016
  • 5 reacties
  • 351 keer bekeken

Hoi,

Heb net een nieuwe mijnKPN account aangemaakt omdat ik mijn oude was vergeten. nu kon ik na het activerenen laatste stap door naar het inlogscherm om in te loggen om producten te koppelen:

https://

Ga vervolgens verder om in te loggen, krijg ik een melding dat ik producten moet koppelen om in te loggen... ehh??

https://

Geprobeerd op mobiel, same thing.

Overigens verschillende browsers geprobeerd, zelfde resultaat.

Zou graag willen weten hoe dit op te lossen, alvast bedankt.

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Paul_ 2 juni 2016, 10:46

Hi , welkom op het forum! Excuses voor de late reactie.

Vervelend dat het inloggen niet lukt. Gaat het om een Alles-in-1 pakket? Of een mobiel abonnement? Als het gaat om een mobiel abonnement, dan kan die foutmelding te maken hebben met de veranderingen die wij achter de schermen aan het doorvoeren zijn. Op https://www.kpn.com/prive/mijnkpn/geentoegang.htm" data-cke-saved-href="https://www.kpn.com/prive/mijnkpn/geentoegang.htmhttp://www.kpn.com/prive/mijnkpn/geentoegang.htm" data-cke-saved-href="http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/geentoegang.htm vind je hier meer info over. Ook kun je in dat geval via https://tmp.mijn.kpn.com/#/" data-cke-saved-href="https://tmp.mijn.kpn.com/#/ wel inloggen op MijnKPN. 

Ik hoor het graag!

Bekijk origineel

5 reacties

Dit krijg ik ook telkens te zien wat moet ik nu doen?
Als ik wil inloggen op MijnKPN krijg ik te zien : Dit account bevat geen Mobiel of TV Internet & Bellen producten daarom kunt u hiermee niet inloggen via deze inlogpagina.
Wat kan ik doen om in te loggen?
Ik kan niet verder KPN, krijgen we nog een reactie?

Reputatie 7
Badge +24
Hi , welkom op het forum! Excuses voor de late reactie.

Vervelend dat het inloggen niet lukt. Gaat het om een Alles-in-1 pakket? Of een mobiel abonnement? Als het gaat om een mobiel abonnement, dan kan die foutmelding te maken hebben met de veranderingen die wij achter de schermen aan het doorvoeren zijn. Op https://www.kpn.com/prive/mijnkpn/geentoegang.htm" data-cke-saved-href="https://www.kpn.com/prive/mijnkpn/geentoegang.htmhttp://www.kpn.com/prive/mijnkpn/geentoegang.htm" data-cke-saved-href="http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/geentoegang.htm vind je hier meer info over. Ook kun je in dat geval via https://tmp.mijn.kpn.com/#/" data-cke-saved-href="https://tmp.mijn.kpn.com/#/ wel inloggen op MijnKPN. 

Ik hoor het graag!

He Paul,

Bedankt voor de reactie. Kan op de tijdelijke login wel inloggen en abbonement koppelen, maar hier heb ik dus nog niks aan want krijg nogsteeds dezelfde foutmelding met inloggen hier. Dat is namelijke dezelfde service neem ik aan die de app gebruikt want in de app kan ik ook nogsteeds niet inloggen. 

Ik snap dat jullie bezig zijn met het systeem en heb er alle begrip voor (ben namelijk zelf developer). Ik had al wel een MijnKPN account, maar omdat ik nog mijn abbo van Hi! heb, was de login mijn 06 nummer, dus toen ik eenmaal ingelogd was kon in ook mijn gebruikersnaam niet meer gebruiken om mijn wachtwoord te resetten.

Zal wel de temp login pagina gebruiken komende 2 maanden, hopelijk is het daarna opgelost

Reageer