Beantwoord

Kan niet meer in MijnKPN om de betaling te doen

  • 14 May 2019
  • 5 reacties
  • 1064 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw.

Sinds 10 mei is mijn abonnement bij jullie afgelopen en ben ik overgestapt naar een andere provider. Klopt het dat ik vanaf nu niet meer kan inloggen op MijnKPN om mijn laatste openstaande factuur te kunnen betalen via de Ideal knop die ik daar normaal gesproken aan kan klikken.

Als dit inderdaad het geval is kan ik dan op een andere manier een Ideal link krijgen?

Met vriendelijke groet,

Sven van de Wiel

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Svenvandewiel 22 May 2019, 17:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Svenvandewiel, welkom terug! We maken het je wel redelijk moeilijk om de laatste factuur te betalen, zie ik. Ik kan je geen iDeal link sturen o.i.d. Op de factuur van 6 mei staat hoe je de betaling handmatig over kunt maken, zou je het op die manier willen doen? Excuses voor het ongemak!
Zojuist de betaling gedaan, krijg ik hier een bevestiging van ? Ook zie ik dat ik voor de hele maand mei betaald heb terwijl mijn abonnement de 10e is beëindigt. Wordt dit nog verrekend?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sven van de Wiel
Je zult nog een eindfactuur krijgen. Bij KPN gaat het per hele maanden (1 t/m 31). Na de stopmaand volgt nog een factuur waarbij je dus geld terug krijgt. (maandabo gedeeld door 30 X aantal niet gebruikte dagen) = dus 20 bij jou.
Reputatie 7
Badge +30
Het klopt helemaal wat Peter zegt. Het duurt meestal een dag of twee voordat de betaling zichtbaar is bij ons. Vrijdagavond ben ik ook aan het werk, dan zal ik nog eens kijken of het binnen is en het je laten weten.
Reputatie 7
Badge +30
Yes, hij is binnen!