Beantwoord

Kan niet meer inloggen in MijnKPN

  • 18 December 2019
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Hoi. Ik kon niet meer inloggen en heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en is goedgekeurd. Na opnieuw inloggen blijft het beeld verspringen en het wil maar niet lukken.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 December 2019, 11:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @John c. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen met jouw KPN ID. Welke internetbrowser gebruik je hiervoor? Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? Als het ook niet lukt om in een andere browser in te loggen, dan ben ik benieuwd wat er dan precies gebeurd of welke foutmelding je te zien krijgt. Zou je hier een screenshot van willen maken en willen delen in dit topic? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @John c. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen met jouw KPN ID. Welke internetbrowser gebruik je hiervoor? Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd? Als het ook niet lukt om in een andere browser in te loggen, dan ben ik benieuwd wat er dan precies gebeurd of welke foutmelding je te zien krijgt. Zou je hier een screenshot van willen maken en willen delen in dit topic? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

Reageer