3/9: enkele weken terug moest ik de verplichte overstap van Telfort naar KPN doen. Vandaag bij het inloggen op Mijn KPN wordt geadviseerd om de producten te koppelen. Helaas lukte dat niet. En door drukte was de service NU niet bereikbaar… Later nog maar eens proberen.
Al dat “overstappen” (XMS/Telfort/KPN) en al die “vernieuwingen” (oa. van analoog naar digitaal) van de afgelopen jaren bij KPN, hebben bij mij tot veel ergernis geleid.
En het beloofde “zorgeloos overstappen” wordt bij lange na niet gehaald. Zo werd een van mijn favoriete zenders, TV5, eruit geknikkerd. Een andere favoriet, ARTE, verdween uit mijn basispakket en met een “extra pakket” en dus “extra” kosten, kon ik deze toch nog blijven zien… En zo kunnen we nog even doorgaan.
Wie weet kan ik binnenkort weer op mijn laptop TV kijken. We gaan weer bellen!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Bekijk origineel