Beantwoord

Kan niet meer inloggen op MijnKPN

  • 18 March 2021
  • 12 reacties
  • 4149 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik kan zowel op mijn desktop als op mijn tablet niet meer inloggen op Mijn KPN.

Dan krijg ik deze melding:

“Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Na 5 onjuiste pogingen wordt uw account 15 minuten geblokkeerd.”

Ik weet zeker dat het wachtwoord in combinatie juist is, heb het al gewijzigd om er alsnog in te komen, maar niets lukt. Ik kan hier nu iets schrijven, omdat ik via Facebook ben ingelogd, maar via de normale weg kon het ook niet!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 March 2021, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @NicolevandenBroek62 ,

Er was een storing met Mijn KPN.

De kans is groot dat je nu weer wel kunt inloggen.

Gewoon een paar keer proberen.

Reputatie 4
Badge +1

Dus omdat KPN z'n zaakjes niet op orde heeft, moet ik zélf met een oplossing komen en een nieuw account aanmaken? Dacht het niet hè…

De oplossing is heel simpel: exit KPN! Want het houdt een keer op hè deze ellende! Het werkte zó ontzettend goed de tv, de snelheid en het menu. Er komt een update en daarna is het doffe ellende. Succes met jullie puinhoop, maar ik ben er klaar mee en dat email account mag je houden.

 

 

Hallo @NicolevandenBroek62 ,

Er was een storing met Mijn KPN.

De kans is groot dat je nu weer wel kunt inloggen.

 

Een alternatief is om een nieuwe (andere) gebruikersnaam aan te maken. Je hebt vast nog wel een ander e-mailadres binnen jouw KPN -account. B.V. het e-mailadres wat KPN voor jou heeft gegenereerd. 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Noordzee Hier hetzelfde probleem, dat nog steeds voortduurt. Het vreemde is dat ik na twee á drie inlogpogingen met hetzelfde wachtwoord wel toegang krijg. Overigens geldt het probleem niet alleen voor Mijn KPN, maar ook voor het inloggen op dit forum.

Piet.

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad treedt dit probleem sinds gisteren regelmatig op bij inloggen op MijnKPN én het forum.
Het gaat soms 2-3 keer fout en even later lukt het dan wel. Gebruikersnaam en wachtwoord worden goed ingevuld.

 

Het inloggen met KPN ID is hier ook hakkelen en stoten. Zie ook mijn topic elders @Noordzee en @RBxx .

Af en toe doet ie het niet (gebruikersnaam en wachtwoord bestaan niet komt er dan). 1 tot 5 minuten later werkt het gewoon….

Reputatie 7
Badge +19

Inmiddels zou het inloggen met KPN ID weer zonder horten en stoten moeten gaan. 

Reputatie 4
Badge +1

Inmiddels zou het inloggen met KPN ID weer zonder horten en stoten moeten gaan. 

 

Blij met een antwoord?

Ik zou pas blij zijn als jullie eens inhoudelijk gingen reageren!?
Het kan dus blijkbaar toch?
Want het wordt wél gelezen.
Maar op Twitter de webcare, de email of de telefoontjes?

Het is allemaal voor dovemansoren.

Service van lek me vestje...

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @NicolevandenBroek62 ,

Er was een storing met Mijn KPN.

De kans is groot dat je nu weer wel kunt inloggen.

Gewoon een paar keer proberen.

@NicolevandenBroek62 

Lukt het inmiddels weer? 

Reputatie 4
Badge +1

Na een uur aan de lijn gehangen te hebben met KPN werkt het voor nu weer.

Maar wat is het toch doffe ellende zeg…

Om vervolgens weer in storing te vallen 🤮 via mobiel inloggen lukt wel.

Het loopt inderdaad niet helemaal lekker. Als ik hierboven op de MijnKPN link klik duurt het wel een minuut voordat de inlogpagina komt.

De eerste pagina in MijnKPN duurt ook wat langer dan voor deze storingen.

En wat is nu de oplossing want ik heb er sinds een nieuw update van de app ook last van .

 

dan log ik 1 x in en zegt ie na 5 inlogpogingen probeer het over een kwartier weer ???

 

hellup