Beantwoord

Kan niet registreren voor mijnKPN

  • 7 januari 2020
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik wil me registreren voor mijnKPN maar krijg geen retourmail (met daarin de link om mijn mail te bevestigen).

Het opgegeven mailadres is absoluut correct en kan ook mail ontvangen.

Wat gaat er fout?

icon

Beste antwoord door bjakkers 9 januari 2020, 10:21

ik ben er al achter.

Ik had een regel aanstaan waardoor mails van kpn in een apart mapje terecht kwamen

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Probeer eens na het intypen van het e-mailadres met de TAB-toets naar "Volgende" te gaan. 

Nee, ik krijg keurig een melding dat er een mail is gestuurd. Het mailadres klopt. Maar ik ontvang geen mail (ook niet in spam)

ik ben er al achter.

Ik had een regel aanstaan waardoor mails van kpn in een apart mapje terecht kwamen

Reputatie 7
Badge +24

Hi @bjakkers, welkom! Fijn dat het inmiddels al is opgelost! Mocht er in de toekomst nog eens een vraag zijn dan ben je welkom hier.

Reageer