Beantwoord

Kan niet switchen naar mobiel abonnement in MijnKPN app

  • 2 juni 2016
  • 4 reacties
  • 332 keer bekeken

Tot nu toe kon ik in de mijn kpn app switchen tussen mijn tv/internet en mijn mobiele account. Erg handig om zo mijn verbruik te zien. Helaas staat nu alleen maar mijn tv/internet er is. Waarom is mijn mobiele account weg en hoe krijg ik die terug????

Als ik via de website inlog bij mijn kpn zie ik ook alleen maar mijn tv/internet en niet mijn mobiele gegevens.

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Paul_ 6 juni 2016, 09:53

Hoi Menno, ja heel fraai inderdaad. We willen het juist makkelijker maken. En voor jou wordt het lastiger.

Je had dus wel al een account voor MijnKPN Mobiel. Dan moet je nog wel op de "oude" manier kunnen inloggen. Dat kan nog via https://tmp.mijn.kpn.com/#/" data-cke-saved-href="https://tmp.mijn.kpn.com/#/. Dat werkt ook via een mobiel. Dan kan je in ieder geval alle gegevens inzien tot we deze problemen hebben opgelost.

Laat je weten of dat wel gelukt is? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi , hele goede vraag aangezien er recentelijk wat veranderd is aan MijnKPN.

In de vorige situatie had je 2 aparte inloggegevens. 1 voor de vaste diensten, en 1 voor de mobiele diensten. Nu hebben we dat samengevoegd onder 1 gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik leg uit hoe het werkt: Zodra je inlogt op MijnKPN zie je de optie: "Uw product koppelen". Je kan dan kiezen voor: "Mobiel en Mobiel internet". Dan vul je jouw 06-nummer in, en krijg je een sms om het mobiele abonnement te koppelen. Zodra je dat hebt gedaan, hoef je alleen nog in te loggen met KPN ID. Dan kan je ook in de MijnKPN app rechtsboven bij "product" switchen van en naar mobiel.

Wil je laten weten of het is gelukt? Ik hoor graag van je :)

Dag Paul,

Bedankt voor je reactie. Bovenstaande had ik echter al gedaan, en dat werkte tot voor kort prima.

Nu werkt de koopeling niet meer.

Als ik nu inlog bij mijnkpn op de website, en weer wil koppelen, krijg ik de melding: U kunt dit product tijdelijk niet koppelen. Informatie vindt u op......

En als ik daar heen ga, lees ik: Als je wel al een MijnKPN account hebt, maar toch niet kunt inloggen, dan hebben wij jouw gegevens nog niet naar het nieuwe systeem overgezet. Je kunt tijdelijk nog inloggen op een aparte MijnKPN-omgeving.

Fraai is dat. Het werkte namelijk al wel. Nu kan ik in de app op mijn telefoon alleen mijn facturen van het compleet pakket zien en niet van mijn mobiele abb. Lekker belangrijk. Ik wil graag weten hoeveel data ik nog heb MB's delen met mijn partner. En in de komende vakantie zien hoeveel er nog in de buitenland bundel zit. Al met al weet ik nu niets en tast ik in het duister

Reputatie 7
Badge +23
Hoi Menno, ja heel fraai inderdaad. We willen het juist makkelijker maken. En voor jou wordt het lastiger.

Je had dus wel al een account voor MijnKPN Mobiel. Dan moet je nog wel op de "oude" manier kunnen inloggen. Dat kan nog via https://tmp.mijn.kpn.com/#/" data-cke-saved-href="https://tmp.mijn.kpn.com/#/. Dat werkt ook via een mobiel. Dan kan je in ieder geval alle gegevens inzien tot we deze problemen hebben opgelost.

Laat je weten of dat wel gelukt is? 

Reputatie 7
Badge +23
@MennoRiphagen, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat jouw vragen zijn beantwoord via een andere weg. 

Als er toch nog vragen zijn kan je natuurlijk reageren op dit topic.

Reageer