Beantwoord

Kan niets wijzigen in MijnKPN en zie ook geen andere producten, hoe zeg ik het opnemenpakket op?

  • 4 January 2023
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo,

 

zoals de titel al aangeeft: ik kan werkelijk niets wijzigen. We hebben al jaren Interactieve TV met Pluspakket maar deze staat er niet bij. Ik wil het Opnemen-pakket weghalen maar dat gaat natuurlijk niet als niets werkt. Nu staat er een andere pakket tegen mijn zin en het is ook niet eens duidelijk wat dit pakket doet...

icon

Beste antwoord door Nick83 10 January 2023, 08:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @M.A_, welkom bij ons op het forum. Zie je het abonnement helemaal niet staan in MijnKPN, of staan er pakketten die niet kloppen? Dat kan ik niet uit je bericht halen, het lijken 3 verschillende dingen te zijn die je noemt. Kan je uitleggen wat je precies bedoelt en wat je ziet staan als je inlogt in MijnKPN?

Als je het juiste abonnement niet ziet staan kan het zijn dat je die nog moet koppelen: Thuis abonnement koppelen.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @M.A_, welkom bij ons op het forum. Zie je het abonnement helemaal niet staan in MijnKPN, of staan er pakketten die niet kloppen? Dat kan ik niet uit je bericht halen, het lijken 3 verschillende dingen te zijn die je noemt. Kan je uitleggen wat je precies bedoelt en wat je ziet staan als je inlogt in MijnKPN?

Als je het juiste abonnement niet ziet staan kan het zijn dat je die nog moet koppelen: Thuis abonnement koppelen.

Ik gok dat @M.A_ een ouder abonnement heeft. Bijvoorbeeld Alles-in-1 Standaard. Daarbij kan opnemen helemaal niet uitgezet worden.

Nu wil MijnKPN daar misschien een Hussel abonnement van maken. En dat wil @M.A_ niet.

Zit ik zo in de goede richting @M.A_ ?