Beantwoord

Kan product niet koppelen

  • 10 October 2020
  • 1 reactie
  • 89 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn Thuis product te koppelen maar krijg de volgende melding:
“U maakt op dit moment geen gebruik van een vaste internetverbinding van KPN of u gebruikt een VPN.”

Echter maak ik hier wel gebruik van. Toen maar geprobeerd via het “niet verbonden met KPN” venster
maar dat werkt helaas ook niet. 

Ik weet niet wat er precies foutgaat.

Mobiel & prepaid heb ik zojuist wel kunnen koppelen. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 October 2020, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Lorsa, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie! Is het koppelen inmiddels gelukt? Je hebt inderdaad geen VPN verbinding? Het wil ook nog wel eens helpen om de geschiedenis en cookies van de betreffende browser te verwijderen óf een andere browser te proberen.