Vraag

Kan product niet koppelen aan mijnkpn

  • 14 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 286 keer bekeken

Ik kan mijn product niet koppelen aan mijnkpn. Wel wil ik graag weten hoeveel MB's ik heb verbruikt. Vermoedelijk kan ik niet koppelen omdat mijn nummer nog in het oude systeem zit?! Als ik saldo sms naar 1244 krijg ik alleen het aantal verbruikte minuten.
Hoe weet ik nu hoeveel ik heb verbruikt?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom @TimoMathijs, goed dat je je vraag hier stelt!

Als je nummer nog in het oude systeem staat, is dat inderdaad de reden. Als ik een sms stuur met 'SALDO' naar 1244 dan krijg ik eerst: Uw huidig verbruik sinds 01 oktober is €0,00 (ik bel niet zo veel ;-)). Daarna krijg ik: Uw huidige tegoed in KPN 2015 Vooral Internet Standaard HS 2 is 2330.79 MB tot 1 november (juist, internetten doe ik wel veel!). Krijg jij dat laatste niet?
Reputatie 7
Badge +24
Hi @TimoMathijs, heb je nog naar bovenstaande van Marcia gekeken? Ik hoor het graag van je!

Reageer