Met verbazing hebben wij de mail: Bevestiging wijziging (klantnummer: ****) met daarin opgenomen formulieren gelezen.
Situatie
25-4-2019 08:59 hebben wij gebeld betreffende opzeggen Digitenne. Deze is correct gegaan. Vervolgens hebben wij de vraag gesteld of er, daar wij een trouwe klant zijn en een algemeen nut instelling, een korting aanwezig was op ons internet abonnement van 35 Euro. Met veel gejuich kregen wij te horen dat dit natuurlijk aanwezig was. En wij hebben de persoon aan de andere kant heel vriendelijk bedankt.
Na het lezen van een bevestiging mail: Bevestiging wijziging (klantnummer: ***), schetsten onzer verbazing dat wij zonder overleg een duurder abonnement hebben van 42,50 euro. Tijdens het gesprek welke wij hadden met de service medewerker is niet eenmaal dit bedrag genoemd, noch een verlenging.
Wij weten dat u zulks gesprekken opneemt en na het luisteren van deze opnamen zult u dit kunnen beamen, Wij doen u het verzoek de status van ons internet abonnement terug te brengen naar 35 Euro. Als trouwe klant van over de 30 jaar ....inderdaad 30 jaar, mogen wij verwachten dat er tussen onze beider bedrijven een respectvolle communicatie aanwezig is met alle gegevens en belangrijke informatie vermeld. Wij kunnen u doen toekomen de standaard rekening met daarin het overzicht zoals het was.
Met vriendelijk groet,
Voorzitter Stichting.
Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel