Beantwoord

klacht indienen, KPN app werkt niet naar behoren

  • 6 January 2019
  • 4 reacties
  • 402 keer bekeken

Goedemorgen beste mensen,

Is er ergens een site waar ik per email een klacht kan indienen bij de KPN over de vernieuwde "mijn kpn" app?

Wij hebben KPN compleet en het voordeel daarvan is dat je MB's kan delen met je gezinsleden. Dit werkt via de "mijn kpn" app. Nu geeft de nieuwe app regelmatig storing en kan ik niet de informatie naar boven halen die ik wens. Hierdoor hebben wij al extra kosten gekregen.

Ik heb al meerdere malen contact gezocht via de chat. Dit leverde niet het gewenste resultaat op. Enkel antwoorden die uit het boekje komen, maar geen oplossing.
Laat KPN aangeven dat de app inderdaad niet naar behoren werkt. Daar kan ik tenminste begrip voor hebben.

Een fijne zondag,
Wendy
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 January 2019, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi Wendy. Welkom op het forum!
In antwoord op je directe vraag: Er is geen mail adres om een klacht in te dienen. Het kan wel via een brief (en ook via mij, uiteraard ) maar mijn voorstel zou zijn om jouw probleem hier te bespreken. Wie weet vinden wij er een oplossing voor.
Kun je omschrijven wat er precies misgaat?
Ik heb niks meer gehoord, Wendy. Ik zoek het graag samen met je uit. Mocht je dit op prijs stellen, laat het weten!
Goedemiddag Erwin,

Zojuist heb ik de technische afdeling aan de lijn gehad. Zij leggen het probleem terug.
Ik heb aangegeven dat ik voorheen (oude app) geen problemen had. Ze wuiven het gewoon weg. Heel teleurstellend. Ondertussen moet ik wel voor een de hele dienstverlening van KPN betalen. Ook al werkt dit voor een deel niet.
Mij ga onderzoeken of ik van mijn contract met KPN af kan.

Gr,
Wendy
Wat een teleurstelling! Wat heeft de technische dienst precies gezegd, dan? Is er wel erkend dat er iets kapot is? Want dan zou er op z'n minst melding van gemaakt moeten worden om het op te lossen.