Beantwoord

Klantnummer heeft 11 cijfers

  • 22 July 2019
  • 3 reacties
  • 1405 keer bekeken

De wifi in huis werkt opeens niet meer. Op de service pagina alle stappen gevolgd en nu vragen ze naar mijn klantnummer, wat ik via Mijnkpn heb gevonden. Nu heeft mijn klantnummer alleen 11 cijfers en het horen er 10 te zijn, het eerste of laatste cijfer weg laten werkt ook niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door PeterG 22 July 2019, 14:18

Bekijk origineel

3 reacties

Ik weet niet waar je het gevonden hebt maar het staat (alleen) in de facturen. Die kun je gelijk benaderen v.u. de beginpagina van je KPN-account.
Je vindt het ook onder Persoons- en betaalgegevens, maar alleen voor Thuis.

Kijk je wel op de goede plek / factuur voor Thuis?

Klantnummer voor Thuis is 10 cijfers
Klantnummer voor Mobiel is 11 cijfers
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Isabellazaa, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klantnummer kan je inderdaad terugvinden via bovenstaande weg. Het staat ook bij je afschrijving, als dat misschien makkelijker te vinden is!

Hopelijk kan je hiermee verder en los je uiteindelijk je WiFi problemen op. Indien niet, dan hoor ik graag wat de problemen zijn om te kijken of ik je verder kan helpen! Vul dan ook direct even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Isabellazaa, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je inmiddels je klantnummer al gevonden hebt. Zo niet, dan weet je ons te vinden!

Reageer