Beantwoord

Klantnummer opvragen

  • 27 oktober 2014
  • 11 reacties
  • 3289 keer bekeken

Klantnummer moet worden ingevoerd bij het activeren van mijnkpn diensten. Echter ik heb nog geen factuur ontvangen. Klantenservice geeft geen klantnummers door via tel. Volgens hen moet ik wachten tot de eerste factuur!
icon

Beste antwoord door KaatjeCo 5 juni 2015, 09:28

opgelost! het klantnummer zijn de eerste 8 of 9 cijfers voor de punt in de omschrijving op het bankafschrift!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hallo KittyC,

Welkom op het forum!

Doorgaans heb je geen klantnummer nodig om je diensten te activeren in MijnKPN. Je inloggegevens om hierin te komen zijn voldoende en worden bij je bestelling aangegeven. Om welke diensten gaat het die je wilt activeren? Meer uitleg voor het inloggen

Hieronder staan links die laten zien waar je het klantnummer kunt terugvinden afhankelijk van het producten dat je afneemt:

Vaste diensten

Digitenne

Thuis Bellen

Met vriendelijke groet,

Nienke

Beste webcare specialist,

Uw antwoord kan misschien kloppen voor klanten met 1 abonnement. Echter in mijn geval van 2 abonnementen wordt bij het activeren van mijn mobiele telefoonabonnementen/ koppelen van produkten en diensten eerst het mobiele nummer gevraagd en vervolgens de volgende vraag gesteld:

"U hebt meerdere abonnementen op één klantnummer. Vul daarom ter controle uw klantnummer in."

Aangezien mijn abonnementen pas gisteren zijn ingegaan, heb ik natuurlijk nog geen factuur gehad met de klantnummer.

Vreemd dat KPN mij wel direct adviseert om mijnkpn app te gebruiken terwijl het mij onmogelijk is om mijn klantnummer te achterhalen die ik moet invullen.
Reputatie 6
Badge +12
Hallo KittyC,

Bedankt voor de toelichting.

Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, mobiel nummer, contractnaam en de laatste 3 cijfers van je bank/girorekening in een privébericht, dan zet ik je verzoek door naar één van mijn mobiele collega’s.

Met vriendelijke groet,

Nienke


In privebericht wordt door KPN kenbaar gemaakt dat ondanks extra verificatie geen andere optie is dan wachten op de factuur.

Voor alle nieuwe klanten die met deze situatie te maken krijgen is dit zeer klantonvriendelijk.

Ik hoop dat KPN inziet dat zij op dit punt haar dienstverlening kan verbeteren.

Reputatie 6
Badge +12
Hallo KittyC,

Ik kan mij de teleurstelling voorstellen.

Ik weet dat je hier op dit moment niet veel aan hebt maar ik heb dit inmiddels aangegeven ter verbetering van de KPN serviceverlening.

Nienke

Ik heb het zelfde probleem. Heb al jaren een mobiel abonnement, en mijn facturen komen digitaal in Mijn KPN. Maar daar kan ik niet in, omdat ik ivm 2 nummers eerst mijn klantnummer moet ingeven.

Heb 5 jaar mailverkeer met KPN nagekeken, maar kan nergens een klantnummer vinden. Het nummer wat ik uit mijn telebankieren opmaak bij de betaling, wordt niet geaccepteerd. Hoe nu verder?

opgelost! het klantnummer zijn de eerste 8 of 9 cijfers voor de punt in de omschrijving op het bankafschrift!

Reputatie 7
Badge +27
Halo KaatjeCo,

Welkom op het forum! Dat is helemaal juist. Fijn dat je het voor elkaar gekregen hebt en bedankt voor je terugkoppeling. Je bent van harte welkom als je in de toekomst verdere vragen of opmerkingen hebt!

Wat is mijn klantnummer 

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Maartje, goed dat je je vraag hier stelt! Heb je dit topic al eens gelezen? Heb je daar voldoende aan? 

Als je toch hulp nodig hebt, stuur je me dan een reactie op mijn privébericht? Dan help ik je alsnog. 

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Maartje, je hebt niet meer gereageerd zie ik. Is het gelukt met het topic waar ik naar linkte? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me vooral weten!

Reageer