Beantwoord

Klantnummer opvragen vast telefoonnummer

  • 17 September 2019
  • 3 reacties
  • 240 keer bekeken

Hallo, onlangs heb ik voor mijn moeder haar vast bellen contract gewijzigd. Nu kreeg ik een bericht dat er iets naar haar is toegestuurd. Ik wilde voor haar een mijnkpn instellen. Ik heb echter haar klantnummer niet. Kunt u deze aan mij toesturen. Mijn moeder is inmiddels bijna 87.

haar gegevens zijn : *

mijn gegevens zijn * Alvast bedankt

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 September 2019, 11:31

Bekijk origineel

3 reacties

Heeft uw moeder nog een ouderwetse telefoonaansluiting? Deze is niet te koppelen met een MijnKPN-account.

Dat kan alleen met een internet/telefoon aansluiting waarbij de telefoon op phone 1 van het modem is aangesloten.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @JanCorTi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is een PSTN/ISDN nummer, wat het genoemde nummer is, niet te koppelen in MijnKPN. Ik ben toch nog wel even gaan kijken op het adres, en ik zie een geannuleerde order van een BelBasis abonnement. Klopt dat? In het systeem staat namelijk dat het nummer niet omgezet kan worden, het is mij helaas onduidelijk of dit vanuit KPN of vanuit jou (en je moeder) besloten is.

Ik heb verder geen inzicht in de PSTN/ISDN abonnementen dus ik wil toch aanraden om hier even over te bellen via 0800-0402, indien het niet klopt!
Reputatie 7
Badge +21
@JanCorTi, ik heb geen reactie meer gehad dus ik ga er vanuit dat ik niet meer hoef te helpen. Mocht ik nog wel wat voor jou of je moeder kunnen betekenen dan hoor ik het graag!

Reageer