Beantwoord

Klantnummer voor koppeling MijnKPN


Beste, 

Om mijn telefoonnummer te kunnen koppelen aan MijnKPN is er een klantnummer nodig. Nu staat erbij aangegeven dat deze op het factuur vermeldt staat. Ik heb het klantnummer dat op mijn factuur staat ingevuld om de koppeling van mijn telefoonnummer aan MijnKPN af te kunnen ronden, echter wordt er aangegeven dat het klantnummer niet bekend is bij KPN. Dit hoewel het echt het vermeldde klantnummer op het factuur is. Kan ik hierbij geholpen worden, wil graag gebruik kunnen maken van MijnKPN. 

Groet, 
Karlijn van Haagen

Admin: titel aangevuld

icon

Beste antwoord door PeterG 26 april 2016, 21:21

Zo vind je je klantnummer:

Je pakt hiervoor je (online) bankafschrift en kijkt naar de laatste afschrijving van KPN Mobiel. In de omschrijving staat het factuurnummer. Dit zijn negen cijfers, gevolgd door een punt en dan nog één of meerdere cijfers. De negen cijfers vóór de punt zijn samen je klantnummer.

Zie ook deze uitleg:

http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Hoe-vind-ik-het-klant-en-of-simkaartnummer-van-mijn-mobiele/m-p/348990#M15029

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Zo vind je je klantnummer:

Je pakt hiervoor je (online) bankafschrift en kijkt naar de laatste afschrijving van KPN Mobiel. In de omschrijving staat het factuurnummer. Dit zijn negen cijfers, gevolgd door een punt en dan nog één of meerdere cijfers. De negen cijfers vóór de punt zijn samen je klantnummer.

Zie ook deze uitleg:

http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Hoe-vind-ik-het-klant-en-of-simkaartnummer-van-mijn-mobiele/m-p/348990#M15029

Reageer