Vraag

Koppelen abonnement aan Mijn KPN lukt niet

  • 16 September 2021
  • 13 reacties
  • 106 keer bekeken

 

Hallo,

Ik ben nu 2 weken bezig om mijn kpn account gekoppeld te krijgen aan abonnement . 5x gebeld met klantenservice , mensen proberen te helpen maar komen niet verder, 1 verbrak de verbinding omdat hij mij niet kon helpen. Ikmoest het maar uitzoeken op Google. Ondertussen gaat het nog steeds niet maar wel factuur ontvangen. Wil graag pakket toevoegen plus internet veilig op pc installeren. Maardat kan niet zonder koppeling. Wie kan mij helpen.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Een moderator gaat je helpen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is ca 2 dagen.

Hoi @RIKKIE1957 . Welkom op het forum.

We hebben een overzichtelijk stappenplan om zelf een KPN id aan te maken. 

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/kpn-id.htm

Heb jij die doorlopen? Zo ja, waar gaat het dan precies mis?

Kpn id heb ik was geen probleem. Daarna moet ik het thuis abonnement koppelen en dat lukt niet . Krijg een oranje driehoekje met uitroep teken.  Bij klantenservice zij men dat ik administratief nog niet goed gezet was. Kan natuurlijk. Maar dan duurt het 2 dagen, daarna weer 3 .weer 3 Maar ondertussen nog steeds niets.

ik kan nog steeds niet inloggen, wordt hier nog naar gekeken of moet ik wat anders doen.

 

ik bedoel koppelen

Hoi @RIKKIE1957 . Ik heb zojuist op de postcode die in jouw profiel staat gezocht. Ik kan daar helemaal geen vaste verbinding vinden. Heb je wel een internet abonnement bij ons?

Jazeker, internet 1gb , tv, vaste tel. Dat hoor ik dus steeds Dat men het niet kan vinden. Monteur is 30 augustus geweest.

En ook eerste factuur ontvangen

@RIKKIE1957 . Ik lees het nu in de gesprekgeschiedenis! Hier is iets heel vreemds aan de hand want je gegevens zijn namelijk niet zichtbaar in de gangbare administratieve systemen. Ergens is dat blijven hangen.  Mijn collega heeft dit gemeld bij een backoffice. 

Dit verklaart trouwens waarom jij momenteel niks kunt koppelen en wijzigingen aanbrengen zal voorlopig ook niet lukken.

Ik ga dit bespreken bij mijn achterban. In de loop van volgende week kom ik er op terug. Ik hoop dat we snel een oplossing hebben.

 

Ik wacht het af, mijn virusscanner verloopt ook en zou graag die van kpn gebruiken.

Hoop dat iemand een oplossing bedenkt. 

Bedankt alvast.

Is het ondertussen gelukt, @RIKKIE1957 ?

Nee, het is nog steeds het zelfde. krijg nog steeds de oranje balk en driehoek.

Een collega heeft een speciale afdeling aangeschreven. Ik heb dit zojuist nogmaals gedaan.  Jammer dat ze er nog niet aan toe zijn gekomen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 

Reageer