Beantwoord

Koppelen abonnement aan Mijn KPN lukt niet

  • 16 September 2021
  • 23 reacties
  • 294 keer bekeken

 

Hallo,

Ik ben nu 2 weken bezig om mijn kpn account gekoppeld te krijgen aan abonnement . 5x gebeld met klantenservice , mensen proberen te helpen maar komen niet verder, 1 verbrak de verbinding omdat hij mij niet kon helpen. Ikmoest het maar uitzoeken op Google. Ondertussen gaat het nog steeds niet maar wel factuur ontvangen. Wil graag pakket toevoegen plus internet veilig op pc installeren. Maardat kan niet zonder koppeling. Wie kan mij helpen.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 September 2021, 08:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Badge +19

Een moderator gaat je helpen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is ca 2 dagen.

Hoi @RIKKIE1957 . Welkom op het forum.

We hebben een overzichtelijk stappenplan om zelf een KPN id aan te maken. 

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/kpn-id.htm

Heb jij die doorlopen? Zo ja, waar gaat het dan precies mis?

Kpn id heb ik was geen probleem. Daarna moet ik het thuis abonnement koppelen en dat lukt niet . Krijg een oranje driehoekje met uitroep teken.  Bij klantenservice zij men dat ik administratief nog niet goed gezet was. Kan natuurlijk. Maar dan duurt het 2 dagen, daarna weer 3 .weer 3 Maar ondertussen nog steeds niets.

ik kan nog steeds niet inloggen, wordt hier nog naar gekeken of moet ik wat anders doen.

 

ik bedoel koppelen

Hoi @RIKKIE1957 . Ik heb zojuist op de postcode die in jouw profiel staat gezocht. Ik kan daar helemaal geen vaste verbinding vinden. Heb je wel een internet abonnement bij ons?

Jazeker, internet 1gb , tv, vaste tel. Dat hoor ik dus steeds Dat men het niet kan vinden. Monteur is 30 augustus geweest.

En ook eerste factuur ontvangen

@RIKKIE1957 . Ik lees het nu in de gesprekgeschiedenis! Hier is iets heel vreemds aan de hand want je gegevens zijn namelijk niet zichtbaar in de gangbare administratieve systemen. Ergens is dat blijven hangen.  Mijn collega heeft dit gemeld bij een backoffice. 

Dit verklaart trouwens waarom jij momenteel niks kunt koppelen en wijzigingen aanbrengen zal voorlopig ook niet lukken.

Ik ga dit bespreken bij mijn achterban. In de loop van volgende week kom ik er op terug. Ik hoop dat we snel een oplossing hebben.

 

Ik wacht het af, mijn virusscanner verloopt ook en zou graag die van kpn gebruiken.

Hoop dat iemand een oplossing bedenkt. 

Bedankt alvast.

Is het ondertussen gelukt, @RIKKIE1957 ?

Nee, het is nog steeds het zelfde. krijg nog steeds de oranje balk en driehoek.

Een collega heeft een speciale afdeling aangeschreven. Ik heb dit zojuist nogmaals gedaan.  Jammer dat ze er nog niet aan toe zijn gekomen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 

Het is alweer een tijdje geleden en eerlijk gezegd wordt ik er wat moedeloos van maar kan nog steeds niet koppelen, kun je hier nog eens na kijken?

We hebben privé contact gehad en ik zou proberen om een nieuwe order in te leggen.  Toen zag ik dat je ook een vast nummer bij ons afneemt. Ik wil niet dat daar vervelende dingen mee gebeuren dus heb ik er vanaf gezien.

Ik heb nu contact met het team waar deze kwestie oorspronkelijk is heen gestuurd. Helaas is ‘ie daar op de plan blijven liggen :-(

Mijn collega belooft dat er nu naar gekeken wordt. Ik heb ze zojuist weer een reminder gestuurd. 

Dank je wel Erwin, uiteindelijk zal het wel goed komen

 

ik ben bang dat het nog steeds op de plank ligt...

Oef. Wat een gedoe.  Ik stuur nogmaals een reminder. (ik betreur oprecht dat dit zó lang moet duren)

Dag Erwin,

Het is sinds gisteren gelukt. Ik wil je langs deze weg heel hartelijk danken voor al het werk en doorzettingsvermogen. uiteindelijk is gelukt.

Veel dank

Fijn dat het gelukt is.  Ik kreeg inderdaad ook een reactie dat ze het gefikst hebben. Neemt niet weg dat het véél te lang geduurd heeft. 

Ik stuur je nog even een privébericht. 

Ik heb hetzelfde probleem, kan mijn abonnement niet koppelen, ik wil een emailadres aanmaken maar dat lukt niet. 

 

Bij mij lukt het dus ook niet. Heb een vast nummer en krijg dezelfde melding als hierboven, dat het abonnment niet herkend wordt. En dat terwijl we dit nummer al meer dan 10 jaar hebben, zucht. Iemand suggesties?

Contact gehad met KPN, na enig advies nog steeds niet gelukt. Lastig!