Beantwoord

Koppelen abonnement lukt niet

  • 13 June 2020
  • 6 reacties
  • 215 keer bekeken

Hi all,

 

zoals op het screenshot te zien is krijg ik een foutmelding als ik mijn abonnementen wil koppelen. Heeft iemand de oplossing?

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 21 June 2020, 12:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Killah_X ,

Ik neem aan dat je thuis was op het moment van deze poging. Probeer het eens via Mijn KPN op een ander apparaat of via een andere browser. 
 

Of leeg jouw browsegeschiedenis, dat wil ook wel eens helpen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Killah_X ,

Ik neem aan dat je thuis was op het moment van deze poging. Probeer het eens via Mijn KPN op een ander apparaat of via een andere browser. 
 

Of leeg jouw browsegeschiedenis, dat wil ook wel eens helpen. 

@Killah_X 

Is het hiermee wel gelukt? 

Hi, sorry voor de vertraagde reactie. Dit heeft niet geholpen. 3 devices geprobeerd inmiddels.

 

mvg, frank

Reputatie 7
Badge +28

OK jammer, 

 

Vul dan even jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator in de administratie van KPN kijken. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Killah_X, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, daar gaat iets niet helemaal goed. Ik kan het niet voor je koppelen, maar kan hopelijk wel achterhalen waar het fout gaat.. Je geeft aan dat je het op meerdere apparaten hebt geprobeerd, heb je ook verschillende browsers getest? Verder ben ik benieuwd naar jouw gegevens, zijn de abonnementen al wel actief? Anders kan je ze helaas nog niet koppelen. Tot slot, kan het zijn dat je misschien nog een Telfort abonnement voor thuis hebt? Deze kan je in MijnKPN nog niet koppelen, alleen de mobiele abonnementen zijn overgezet.

Mocht ik hier nog bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag! Wil je in dat geval ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Laat je het me even weten?

Reputatie 7
Badge +21

@Killah_X ik heb geen reactie meer gezien helaas. Is het koppelen inmiddels gelukt?

Reageer