Beantwoord

Koppelen ex-Telfort thuis abonnement aan mijnkpn lukt niet

  • 27 June 2020
  • 9 reacties
  • 220 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Zoals iedere ex-Telfort gebruiker ben ik ook over gezet naar KPN.

Mijn mobiele abonnementen zijn zichtbaar in mijnkpn. Mijn thuis abonnement krijg ik echter niet gekoppeld. Als ik inlog bij mijntelfort, dan wordt ik door gelinkt naar mijnkpn waar ik dus wel mijn mobiele abonnementen zie.

Als ik thuis wil koppelen en ik vul de laatste 3 cijfers van mijn rekening nummer in, dan krijg ik onderstaande melding.

Toch ben ik gewoon op mijn thuis netwerk ingelogd. Ik heb het geprobeerd met mijn mobiel, tablet, maar ook met de PC via een kabel. Ook via de link äls ik via vpn”  zou werken (wat niet het geval is), lukt niet.

Ik kan dus ook niet meer bij mijn facturen en dergelijke.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 June 2020, 11:47

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @bnwgraaf ,

Je kunt de koppeling en een voordeel (de korting van 5 euro per maand) regelen op deze pagina:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

Internet en TV blijft voorlopig nog Telfort. In de loop van dit jaar wordt dat ook overgezet naar KPN. De datum van deze overgang is nog niet bekend. 
 

Je kunt op dit moment Mijn KPN nog niet gebruiken voor jouw internet en TV van Telfort. 

Reputatie 7
Badge +21

Zoals iedere ex-Telfort gebruiker ben ik ook over gezet naar KPN.

Dat geldt alleen voor je mobiele abonnementen. Telfort Thuis wordt pas later dit jaar gemigreerd naar KPN. Daarvoor moet je op dit moment nog bij Telfort zijn. Ga voor je facturen naar MijnTelfort.

Reputatie 3
Badge

Mijn fout: als je inlogt op mijntelfort wordt je daar gelijk doorverwezen naar mijnkpn, maar als je bovenaan op “thuis” klikt, dan is dat niet het geval….

Sorry!

 

Reputatie 7
Badge +28

Geen probleem, heb je wel de koppeling voor het voordeel al geactiveerd? 

Hallo @bnwgraaf , het thuisabo van Telfort is nog gewoon Telfort en nog niet te koppelen binnen KPN, dat gebeurt later dit jaar pas.

Als je van je thuis-abo wat wilt wijzigen kun je dat in MijnTelfort doen subrubriek THUIS.

 

 

Reputatie 3
Badge

Geen probleem, heb je wel de koppeling voor het voordeel al geactiveerd? 

Mij kortingen zijn volgens mijn afschriften gewoon van Telfort mee gekomen naar kpn. Of bedoel je niet de combikortingen?

Reputatie 7
Badge +28

Ja, die bedoel ik inderdaad. Fijn dat dat goed geregeld is. 

Dan wordt het wat betreft het gebruik van Mijn KPN voor dit abonnement wachten op later dit jaar. Je wordt vanzelf door Telfort en KPN op de hoogte gesteld wanneer de overgang gaat plaatsvinden.  

 

Reputatie 7
Badge +17

@bnwgraaf Welkom hier! Zo te lezen heeft de community al even met je meegedacht. Ik maak uit de conversatie op dat je eruit bent, klopt dit? Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen. Fijn weekend :blush:

Reputatie 3
Badge

Hoi Lisa,

Ik ben er voorlopig even uit, dank je!

Reageer