Beantwoord

Koppelen mobiel nummer in MijnKPN

• 11 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Het lukt mij niet om in de 'mijn kpn app' te komen, omdat ik nog geen 18 ben en mijn abbonoment betaald word door mijn moeder. Ik kan dus alleen haar gegevens zien als ik inlog in de app. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn eigen gegevens zie?
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 augustus 2018, 13:34

Goedemiddag Anouk, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan een 06-nummer in één MijnKPN omgeving koppelen, om zo te kunnen wijzigen en te kunnen inzien! Wanneer jouw 06-nummer dus gekoppeld is in het MijnKPN account van je moeder, dien je met die gegevens in te loggen. Dan zou je, indien gekoppeld, jouw 06-nummer moeten kunnen selecteren (in de app linksboven bij producten, via de website direct wanneer je bent ingelogd). Koppelen van jouw 06-nummer kan via het stappenplan op deze website.

Valt jouw 06-nummer onder een ander klantnummer dan die van je moeder, kan je zelf een KPN ID aanmaken (in overleg met je moeder!), inloggen op jouw eigen MijnKPN omgeving en je mobiele abonnement koppelen, inzien en wijzigen.
Bekijk origineel

4 reacties

Als het goed is ziet jouw moeder meerdere abonnementen in de app, waaronder die van jou. Een optie kan zijn dat jij de kpn app toevoegt en inlogt met de gegevens van je moeder, maar dan moet zij dat natuurlijk zien zitten..
Het is ook een optie om de verbruikte mb's bij te houden op je eigen toestel, via beheer dataverbruik bij instellingen of een speciale app daarvoor.
Als ik ingelogd ben op mijn moeder haar account, waar kan ik dan mijn eigen gegevens zien? Ik zie dit nergens staan.
Dan is het abonnement mogelijk nog niet gekoppeld. Even chatten met Kpn?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Anouk, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan een 06-nummer in één MijnKPN omgeving koppelen, om zo te kunnen wijzigen en te kunnen inzien! Wanneer jouw 06-nummer dus gekoppeld is in het MijnKPN account van je moeder, dien je met die gegevens in te loggen. Dan zou je, indien gekoppeld, jouw 06-nummer moeten kunnen selecteren (in de app linksboven bij producten, via de website direct wanneer je bent ingelogd). Koppelen van jouw 06-nummer kan via het stappenplan op deze website.

Valt jouw 06-nummer onder een ander klantnummer dan die van je moeder, kan je zelf een KPN ID aanmaken (in overleg met je moeder!), inloggen op jouw eigen MijnKPN omgeving en je mobiele abonnement koppelen, inzien en wijzigen.

Reageer