Beantwoord

Koppelen product aan ID

  • 11 maart 2019
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik wil graag mijn thuisabonnement koppelen aan mijn KPN ID zodat ik o.a. via mijn telefoon en chromecast tv kan kijken op andere apparaten. Echter lukt het me niet om een product te koppelen. Hij geeft aan dat de door mij ingevoerde gegevens niet herkend zijn als product voor KPN voor consumenten.
icon

Beste antwoord door Vikash 12 maart 2019, 11:47

Goedemiddag @ejurg en @Mr. V. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om het thuis abonnement te koppelen aan KPN ID. Op deze pagina krijg je te zien hoe je een product kan toevoegen aan KPN ID. Het klantnummer en het rekeningnummer dat bij ons bekend is, kan je terugvinden op de maandelijkse factuur. Laat je mij weten of het gelukt is? Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Hier hetzelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @ejurg en @Mr. V. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om het thuis abonnement te koppelen aan KPN ID. Op deze pagina krijg je te zien hoe je een product kan toevoegen aan KPN ID. Het klantnummer en het rekeningnummer dat bij ons bekend is, kan je terugvinden op de maandelijkse factuur. Laat je mij weten of het gelukt is? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +15
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer