Beantwoord

Koppelen product aan KPN ID

  • 6 June 2019
  • 3 reacties
  • 237 keer bekeken

Ik probeer mijn product KPN Mobiel Internet Budget aan mijn ID te koppelen. Klopt het dat ik hiervoor een SMS op een 12-cijferig telefoonnummer moet ontvangen? Ik geef het nummer in dat op mijn overeenkomst staat maar ik krijg geen bevestigingscode retour.
icon

Beste antwoord door MulderB 7 June 2019, 19:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MulderB, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een 097-nummer of ander lang nummer hebt ontvangen voor een Internet Only Mobiel abonnement, kan je deze zeker koppelen aan MijnKPN. Echter, moet het simkaartje dan wel even in een mobiel toestel worden gestopt waar je het sms'je in kan aflezen. Op een andere manier gaat het helaas niet. Zodra je de verificatiecode hebt ingevoerd is het product gekoppeld en kan je het simkaartje weer in het apparaat stoppen waar het in hoort of waar je het in wil gebruiken.

Wil je laten weten of het op die manier gelukt is?
Gisteren werd me verteld dat het aan MijnKPN zou liggen en dat het vandaag zou moeten werken, maar het lukte nog steeds niet. Na even zoeken bleek het gebruik van mobiele data op het toestel van mijn dochter uit te staan, even aanzetten en de berichten kwamen binnenstromen. Beetje jammer... 🤫
Reputatie 7
Badge +21
@MulderB, er zijn af en toe wat kleine storingen inderdaad met MijnKPN. Maar dat had er in dit geval dus niks mee te maken! Wel fijn om te lezen dat het inmiddels opgelost is 🙂 Fijne pinksterdagen!

Reageer