Beantwoord

Koppelen Telfort abonnement

  • 17 April 2020
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Mijn kpn app geefy melding kan huisadtes niet koppelen. Al eerder gemeld. Er werd asngrgeven ibm overzetten van Telfort dat di later zou gebeuren. Mobiel is wel gekoppeld

icon

Beste antwoord door PeterG 17 April 2020, 16:33

Bekijk origineel

2 reacties

De vaste abonnementen zijn ook nog helemaal niet overgezet. Die zijn nog gewoon Telfort en dus benaderbaar via MijnTelfort.

In het 4de kwartaal zouden de vaste abonnementen van Telfort naar KPN gaan.

Vooralsnog dus voor beheer naar Mijn Telfort gaan! :wink:  :relaxed:

… en bij problemen contact met de KS van Telfort opnemen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Koplopee. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat PeterG al het juiste antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Internet en TV abonnementen van Telfort zijn nog niet overgezet naar KPN, daarom kan je dit nog niet koppelen aan jouw KPN ID. 

Reageer