Koppelen Thuisbellen aan KPN ID lukt niet

  • 26 July 2019
  • 9 reacties
  • 246 keer bekeken

Hallo, ik krijg mijn KPN product (Thuisbellen) op geen enkele manier gekoppeld aan MijnKPN ID. Ik heb zelf geen internet dus ik maak gebruik van andermans internet. Als ik vervolgens mijn telefoonnummer = klantnummer, postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer opgeef, dan zegt hij dat ze niet kloppen. Ik heb de gegevens wel 5 keer gecontroleerd, maar hij blijf zeggen dat het niet klopt.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ellen, welkom hier.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het klantnummer en de laatste cijfers van je rekeningnummer die je probeert in te vullen in Mijn KPN.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Ellen, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hallo, wij hebben het profiel aangevuld. Is het zo goed?
Het enige klantnummer wat wij kunnen vinden op de factuur is het telefoonnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer zijn 660.
Reputatie 7
Badge +24
Dat verklaart een hoop, ik heb hier een heel ander rekeningnummer voor me. Eentje van de ING die op 2 eindigt. Herken je dit niet?
Die met ***? Dat kan ook
Reputatie 7
Badge +24
Die met ***? Dat kan ook

Die inderdaad, als je die 3 cijfers gebruikt moet het lukken in Mijn KPN.
nee dat lukt niet
Reputatie 7
Badge +24
Dat is dan vreemd. Ben je in de buurt van een computer die ik over kan nemen op afstand? Dan bel ik je even en kijk ik mee.