Beantwoord

Koppelen van mobiel internet aan Mijn KPN tijdelijk niet mogelijk?

  • 11 June 2022
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo. Ik was bij XS4ALL en ben nu overgezet naar KPN. Als onderdeel van die verhuizing heb ik een nieuwe SIM-kaart ontvangen voor mobiel internet. Deze probeer ik te koppelen in “Mijn KPN” om inzicht te kunnen hebben in het verbruik e.d. Maar als ik het 097-nummer van het kaartje invoer dan krijg ik steeds de melding:

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

Dat is nu al bijna twee weken zo, namelijk sinds ik het kaartje in gebruik heb genomen.

Is er echt een tijdelijke storing? Dan duurt die wel al lang.

Is er iets mis met de SIM-kaart? Wat zou dat dan kunnen zijn?

Doe ik iets verkeerd? Dan graag advies!

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 14 June 2022, 09:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@OL69 , Bij mij was in het begin nog veel ‘incompleet’ in ‘Mijn KPN’. Mijn nieuwe 097 nummer heeft echter vanaf het begin goed gewerkt en is probleemloos gekoppeld in mijn KPN. Met het systeem lijkt dus weinig mis. Je moet de hulp van XS/KPN maar inroepen. Overigens kunnen ex. XS4ALL’ers ‘Mijn KPN’ nog niet volledig gebruiken. Pas nadat de migratie volledig afgerond is kunnen we ‘Mijn KPN’ volledig benutten.   

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @OL69, welkom op het KPN Forum!

Je wilt jouw 097-nummer koppelen aan MijnKPN, maar dat lukt. Probeer je te koppelen via de browser (mijn.kpn.com) of via de MijnKPN app?

Als je de browser gebruikt, kan het helpen om de cookies eens te verwijderen. Of een andere browser te gebruiken.