Beantwoord

Koppelen van produkten aan MijnKPN

Ik kan geen "Thuis" produkten koppelen aan MijnKPN omdat (de laatste drie cijfers van) mijn rekeningnummer niet worden herkend. Ik weet zeker dat het nummer juist is: ik heb het nummer gecontroleerd met het nummer aangegeven op mijn contract - no luck. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Cees de Regt 28 december 2018, 11:09

Hoi Marina. Ik geloof dat het probleem is opgelost na een chat met één van jouw collega's. ik begrijp dat het koppelen alleen kan gebeuren nadat de eigenlijke installatie in het huis heeft plaatsgevonden, en dat is pas over een paar weken. "Geduld is een schone zaak" 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen Cees de Regt, Ik begrijp dat je jouw Internet en TV abonnement wilt koppelen aan mijn KPN, maar dat de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer niet worden herkend. Heb je ook al een andere browser getest? Het kan zijn dat het rekeningnummer t.z.t. gewijzigd is via MijnKPN. Op je facturen kun je controleren van welke rekening jouw facturen worden afgeschreven. Zou je je klantnummer, postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? De laatste 3 cijfers van je rekeningnummer kun je toevoegen onder persoonlijke opmerkingen. Dan kan ik nagaan waarom het niet lukt.
Hoi Marina. Ik geloof dat het probleem is opgelost na een chat met één van jouw collega's. ik begrijp dat het koppelen alleen kan gebeuren nadat de eigenlijke installatie in het huis heeft plaatsgevonden, en dat is pas over een paar weken. "Geduld is een schone zaak" 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Cees, Fijn om te weten dat het je inmiddels duidelijk is wat de oorzaak is. Als er toch nog iets duidelijk is, dan hoor ik het graag 🙂 Ik wens je in ieder geval vast een voorspoedig 2019 🙂

Reageer