Beantwoord

Kosten buiten bundel niet zichtbaar in MijnKPN app

  • 7 March 2019
  • 17 reacties
  • 1640 keer bekeken

Sinds een aantal weken zie ik de kosten buiten mijn bundel niet meer in de app.
App verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Tweemaal contact met de chat leverde nog geen oplossing. Wie kan me helpen?
En... ik heb wel kosten buiten de bundel gemaakt 😉
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 10:37

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Anika80, Wat vreemd dat je de kosten buiten de bundel niet meer kan zien. Heb je naast het verwijderen van de app, je nummer als een ontkoppelt via de MijnKPN webversie en weer opnieuw gekoppeld? Hopelijk helpt dit en kun je de kosten buiten je bundel weer bekijken.
Hoi @Marina_ ,
bedankt voor je tip. Ik heb het inmiddels geprobeerd, maar het werkt helaas niet.
Het blijft gek dat de kosten ineens niet meer zichtbaar zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Anika80, Dat is jammer 😞 Kun je de extra kosten die je hebt gemaakt wel terug zien op de webversie van MijnKPN? Tot nu toe heb ik nog geen verklaring kunnen vinden waarom je de extra kosten niet terug kunt zien. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Hopelijk vind ik wel een verklaring aan de hand van je gegevens.
Reputatie 7
Badge +19
@Anika80, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag via een andere weg is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Hoi @Marina_ ,

het probleem is nog niet opgelost helaas en ik heb inmiddels mijn gegevens aangevuld.
Daar had ik eerder nog geen tijd voor gehad, sorry.
Hopelijk vind je een verklaring. 😀
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Anika80, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Tot nu toe heb ik nog geen verklaring. Kun je de extra kosten die je hebt gemaakt wel terug zien op de webversie van MijnKPN?
Nee, daar zie ik ze ook niet, @Marina_
Reputatie 7
Badge +19
@Anika80, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Je hebt je klantnummer ingevuld, hieronder vallen 2 telefoonnummers. Er worden dus twee telefoonnummers op één factuur gefactureerd. Heb je beide nummers gekoppeld in MijnKPN? Anders zou het kunnen dat de extra kosten van het andere nummer zijn. Als dit niet het geval is, zou je het betreffende nummer dan achter het klantnummer willen vermelden in je forumprofiel?
Hoi @Marina_ ,
ik heb beide nummers gekoppeld.
Ik heb mijn telefoonnummer in mijn forumprofiel vermeld.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Anika80, Ik zie geen bijzonderheden wat kan verklaren waarom je de kosten buiten de bundel niet ziet. Zou je een printscreen kunnen maken van jouw overzicht? Bij het maken van een printscreen van je overzicht is het verstandig om je telefoonnummer af te schermen i.v.m. privacy.

Hoi @Marina_ ,
hier is een printscreen:

Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Anika80. Kun je nog toelichten waarmee je extra kosten zou hebben gemaakt? Je zit namelijk met beide nummers nog binnen de bundels.
Hoi @Marina_ , ik heb inapp-aankopen via mijn telefoonrekening gedaan. Die zag ik eerder wel terug.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb een vraag uitgezet of er iets aan de hand is met de inapp-aankopen via MijnKPN. Zodra ik meer weer, hoor je weer van mij. Excuses voor het ongemak.
Dat is fijn, ik wacht het even af.
In ieder geval bedankt voor je moeite tot zover, @Marina_ !
Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Anika80, je bedoelt specifiek de aankopen op KPN factuur vanuit de  app- of online stores van Google, Apple en Microsoft? 

Hoe zie ik mijn aankopen in de Google, Apple of Microsoft store terug?
1)Via de factuur van KPN

  • De betalingen verschijnen automatisch op je volgende factuur. De factuur raadpleeg je via MijnKPN. De gekochte apps staan onder de categorie “Online aankopen”.
  • In je verbruiksspecificatie kun je elke aankoop apart terugvinden met  de naam van de store, specificatie van de aankoop (naam of transactie kenmerk), aankoopbedrag en aankoopmoment.

2)Via mijnKPN en de KPN app

  • Ongefactureerde aankopen kun je vinden in MijnKPN. De betalingen via je Mobiele telefoon kun je vinden bij je verbruik.
  • In de MijnKPN app of de MijnKPN Prepaid app kan alleen het totaalverbruik worden bekeken, specificaties van het gebruik kunnen via 1200 opgevraagd worden.

Als je jouw aankopen niet kunt terugvinden in MijnKPN? ​​​​​​Je kunt je aankopen alleen terugvinden als je in deze maand ook andere verbruikskosten hebt gemaakt. Zijn je aankopen de enige extra kosten die je deze maand gemaakt hebt, dan zijn ze helaas niet in MijnKPN terug te zien. Dit wordt in de toekomst wel weergegeven. 

Meer informatie: Online aankopen betalen via je KPN factuur

Reputatie 7
Badge +19
@Anika80, Ik heb geen reactie meer van je gezien. Misschien is jouw vraag al beantwoord, anders hoor ik het graag.

Reageer