Beantwoord

Kosten buiten de bundel niet zichtbaar in MijnKPN App

  • 26 January 2020
  • 1 reactie
  • 104 keer bekeken

ha heb vandaag ook deze app geinstaleerd

en zie wel verschil met telfort

er staat nergens iets bij van extra gemaakte kosten

dat zag ik bij telfort wel

dus als ik iets buiten de bundel belde werd dat vermeld

helaas staat het bij kpn niet

hoe komt dat???????????

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 28 January 2020, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @alfredo63, welkom op het KPN forum! Ik begrijp dat je net van Telfort naar KPN bent overgezet, en dat je al in de MijnKPN app gekeken hebt :slight_smile: Goed dat je het bij twijfel navraagt.

Jouw opmerking klopt helemaal. Op dit moment wordt nog niet alles juist weergegeven in MijnKPN voor oud-Telfort klanten. Dat heeft ermee te maken dat alles net overgezet is. Geen zorgen, er wordt aan gewerkt om alles goed zichtbaar te maken. Dat geldt ook voor de buiten bundel kosten die je noemt. Dat gebeurt zo snel mogelijk. Je zult dan de buitenbundelkosten direct zien, zo gauw je inlogt op de MijnKPN app, dus in het startscherm.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.
Â